poniedziałek, 29 października 2012

Dzień z Coming out Stacy Sykora


Fot: Getty Images
Stacy Sykora, siatkarka z zespołu Tiboni Robur Volley Urbino, wyszła z ukrycia powiedziała jest lesbijką.

Siatkarka opowiada dla strony Pallavoliamo:

Teraz nie ukrywa już, skończyła noszenie masek, tylko dlatego, że jest siatkarką, która grała w igrzyskach olimpijskich.

"Mam zarówno dobre i słabe strony, na parkiecie. Mam dziewczynę i jestem zadowolona z niej."

"Przykro mi, jeśli ktoś ma z tym problem i nie akceptuje mojego homoseksualizmu, ale jestem zadowolona i to jest najważniejsze".

Siatkówka zawsze pozostaje punktem mojego życia, nie chcę tracić czasu, bo życie pokazuje mi, że nigdy nie wiesz, co się stanie.

Mam dziewczynę, ale to nie przeszkadza mi bycie dobrym graczem w siatkówce i dobrym człowiekiem być."

Fot: Pallavoliamo/ z swoją dziewczyną 
Sykora, która była częścią drużyny olimpijskiej USA, która zdobyła srebrny medal w Pekinie Games 2008, została poważnie ranny w wypadku autobusu w roku 2011.

W kwietniu ubiegłego roku Stacy Sykora była ofiarą wypadku samochodowego. Powolna rehabilitacja, była w śpiące trzy dni dała jej okazję do refleksji i podjęła ważną decyzje o ujawnieniu się.

Sykora obecnie gra w Włoszech w drużynie Urbino.


(Gay Star News)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz