-----------------------
Target nie byli zadowoleni z zapowiedzi działaczy grupy Queer Rising z protestu. Następna protest przeciw, dotacji na przeciwnika małżeństw homoseksualny.
Przeglądając prasę lokalną można odnieść wrażenie, że dla promocji antyklerykalnych nastrojów najbardziej zasłużeni są księża. "Dziennik Łódzki" opisał dziś przypadek pewnej łodzianki, która chciała pochować ojca. Do parafii przyszła mając ze sobą sto złotych i zapytała miejscowego wikarego, czy to wystarczy, by opłacić pogrzeb. A ksiądz roześmiał mi się prosto w twarz. Stwierdził, że chyba sobie żartuję, bo on płaci podatki a pogrzeb kosztuje co najmniej 400 zł. źródło Pardon
Witać część kościoła do liczy pieniądze, sława, seks, Pycha ich zjada mówią ludziom być dobrym i szanować się ale sami, nie zrobią od siebie, non stop afery pedofila, pieniądze, seks z kobietami czy mężczyznami, czy ostatnia afera z krzyżem. Czy Jezus pochwalał to co robią, brzydzi się nimi, oni są dla siebie ważniejsi niż drugi człowiek, większość księża pomogą tylko kiedy dostaną kasę, tak upadli nisko, do wstyd obrażają nauki Chrystusa. Czas zmian inaczej będą odchodzić z kościoła, jak np Anne Rice która miała dość poniżania osób homoseksualny.
------------------------------------------
Z jakiej racji należy oszczędzać małżeńskiej tortury parom homoseksualnym i dać im frywolnie żyć, jeśli można pozwolić im na taką samą męczarnię, jaką przechodzą pary heteroseksualne?
By trafić do 44% Kalifornijczyków nieprzekonanych w sprawie legalizacji małżeństw par homoseksualnych nowojorski oddział Saatchi & Saatchi postawił na kampanię opartą o manipulację wyobrażeniami.
W ramach kampanii, w czerwcu br., na zlecenie organizacji walczącej o prawa mniejszości seksualnych, The Gay & Lesbian Alliance Against Defamation (GLAAD), powstał film reklamowy proponujący by obalić ósmą poprawkę do Konstytucji Stanu Kalifornia. Poprawka ta uznaje definicję małżeństwa jako związku wyłącznie kobiety i mężczyzny, tym samym nie zezwalając na zalegalizowanie relacji jednopłciowych.
Scenariusz filmu przedstawia historię związku dwóch mężczyzn, Devina i Glenna, którzy poznali się na paradzie równości, pobrali, a ich małżeństwo zaczęło przypominać strereotypowy związek damsko-męski, w którym po czasie występują konflikty i znudzenie sobą. Devin i Glenn dzięki małżeństwu porzucili również stary, klubowy, styl bycia.
Kampania nie promuje tolerancji wobec innych tożsamości seksualnych, choć ostatecznie pokazuje identyczność homo- i heteroseksualistów w małżeńskim aspekcie, a jedynie swoistą normalizację stylu życia homoseksualistów poprzez niedoskonałą i zawodną instytucję małżeństwa. Nie odmawiając sprytu twórcom kampanii i doceniając ciekawe podejście nie można nie zauważyć, że pomysł bazuje jednak na negatywnych emocjach - proponuje przecież zrobić homoseksualistom na złość. Kampanie Społeczne
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz