poniedziałek, 18 listopada 2019

Wspomnienia Nauczyciel wzruszony, gdy dzieci ze szkoły śpiewają dla niego i przyszłego jego męża


Trochę historii początku tego roku uczniowie gimnazjum w Hingham w stanie Massachusetts zaskoczyli swojego nauczyciela podczas kolacji próbnej dotyczące wesela z swoim partnerem zaśpiewali wersją Beatlesów „All You Need Is Love”. Hingham Public Schools opublikowało wideo uczniów nauczyciela Christophera Landisa i jego narzeczonego, Joe Michienzie.

„Uderzyło mnie to, że zawsze mówiłem o nim [Joe] jako o moim przyjacielu, ponieważ nie byłem pewien, jak przyjmą to dzieci lub ich rodzice” - powiedział Landis dla Inside Edition. „Miałem wrażenie, że kiedy dzieci przyszły śpiewać, w zasadzie mówili: „W porządku”. Wiemy kim jest Joe. Więc teraz mówię: „Joe, mój mąż”.



(The Advocate)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz