wtorek, 8 października 2013

Ploty: Zaręczyny aktorki z serialu Glee. Joan Collins mówi o swojej "popularności wśród gejów". Drag Queen Sherry Vine parodia piosenki Bitch od Britney Spears

zdjęcie Twitter Biedgett Casteen
Zaręczyny aktorki znanej z serialu Glee, Dot-Marie Jones oświadczyła swojej dziewczynie Biedgett Casteen przed zamkiem w piątek (4 października) podczas Gay Days w Disneylandzie w Anaheim, w Kalifornii.

Spotkali się prawie trzy lata temu. "To najszczęśliwszy dzień w moim życiu. Nigdy nie myślałam, że znajdę kogoś, kto jest tak kochający i miły, 49-letnia aktorka powiedziała.

Chris Colfer, Jane Lynch i Alex Newell są innymi członkami obsady Glee którzy homoseksualnymi. Colfer gra geja, a Newell transseksualną osobą, podczas gdy Lynch i Jones grają hetero.

Joan Collins, zapytana w wywiadzie dla gejowskiego magazynu "Out" o tajemnicę swej "popularności wśród gejów": "Myślę, że geje kochają kobiety, które są "glamorous" (olśniewające, efektowne). A ja akurat jestem olśniewającą kobietą. No, a poza tym jestem po prostu miłą osobą, ha, ha, ha. Ach, i jeszcze jedno: w "Dynastii" byłam jedną z pierwszych telewizyjnych mam, które miały syna geja. Jak Blake wyrzucił Stevena z domu...Ile myśmy wtedy dostali listów od widzów!" (Replika)

Drag Queen Sherry Vine i jej parodia piosenki Bitch od Britney Spears

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz