poniedziałek, 21 października 2013

Ploty: ślub sędziego mam talent z swoim chłopakiem. Robert Biedroń w kabarecie. Jim Parsons pierwszy raz oficjalne publiczne pojawił się z swoim chłopakiem ...


Nowa Zelandzka wersja Mam Talent, sędzia Tamati Coffey, planuje ślub z swoim partnerem Timem. Coffey mówi chce być w związku małżeńskim, jak każdy inny. "Ponieważ moi rodzice są małżeństwem, a moja siostra wyszła za mąż i wszyscy z mojej rodziny mają ślub. Dlaczego ja nie mógłbym?" Już jest w związku partnerskim, nie myślał że kiedyś stanie moment mógł ożenić.


Jim Parsons pierwszy raz oficjalne publiczne wystąpił z swoim chłopakiem Todd Spiewak, wspólnie otrzymali nagrodę GLSEN. Dodam Todd ma korzenie polskie.

Wspólny pokój - Formacja Chatelet i Robert Biedroń

Pytanie na śniadanie - z Sejmu do kabaretu

Stylista Oscar Dąbkowski m.in. o Fashion Week Poland

Klip muzyczny Tamar Braxton - Hot Sugar

Tygodniowe ocenzurowane momenty programów telewizyjny

Entertainment Tonight: plotki showbiznesu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz