piątek, 18 października 2013

Ploty: Nowe wydanie magazynu Boyz. Will i Grece 15 lat później, wspominają serial. Szósty sezon będzie ostatnim serialu Glee ...


Nowe wydanie magazynu Boyz dostępne tutaj.

Ryan Muprhy oficjalnie potwierdził, że szósty sezon Glee będzie ostatnim. Ostatni rok serialu, czyli przyszły rok, miał skupiać się wokół Rachel i Finna. Zawsze to wiedziałem i zawsze wiedziałem jak to się zakończy. Wiedziałem jak będzie wyglądać ostatnia scena – i on (Cory) byłby w tej scenie. Wiedziałem jak brzmiałyby ostatnie słowa – które ona skierowałaby do niego. Więc kiedy zdarza się taka tragedia, musisz się na chwilę zatrzymać i zastanowić się co dalej, więc teraz staramy się to rozpracować. Mam dobry pomysł, jak po tym nieszczęśliwym wydarzeniu możemy zakończyć serial i w tym tygodniu mam zamiar go przedstawić dla studia i kanału. To w pewnym sensie również go uhonoruje.

W dniu 21 września 1998 r. w stacji amerykańskie NBC zaczął pokazywać serial Will i Grece, Willa geja i Grece kobiety hetero, ich przyjaciół. Serial który ogromnym był hitem, przez osiem sezonów i dostawał wiele nagród Emmy dla całej obsady głównej, nawet zdobywając duże nagrodę Najlepszej Komedii w 2003 roku.

Piętnaście lat później, Debra Messing i Eric McCormack pojawili się Today Show powspominać Will i Grace i omawiać Dzień Spirit.

Dzięki tego serialu w Ameryce zaczęło akceptacja LGBT, miedzy sam wiceprezydent USA Joe Biden, który powiedział że dzięki temu serialu wpłynęły na zmianę nastawienia jego i wielu amerykanów do małżeństw tej samej płci.

U nas leciał serial najpierw Wizja1, później Fox Life, potem po bardzo wiele lat po emisji już serialu naziemna Puls TV.



Klip muzyczny Naked Highway - Friends with Benefits

Entertainment Tonight: Katy Perry o swojej depresji i inne plotki showbiznesu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz