Dwóch całujących się namiętnie mężczyzn na plakacie reklamującym film. Tego jeszcze w polskim kinie nie było. A tak właśnie rusza bardzo odważna kampania promująca film "Płynące wieżowce" (wchodzi do polskich kin 22 listopada). Widać, że producenci tego obrazu chcą w pełni przełamać tabu, jakim dotychczas w polskiej sztuce filmowej były wątki związane z miłością homoseksualną. Nikt dotąd tak otwarcie i tak szczerze nie postawił tego tematu na pierwszym planie. Zobaczymy, czy przysłuży się to temu filmowi, który był już wielokrotnie nagradzany, którego wartości artystyczne doceniono na festiwalach w Gdyni, Karlovych Varach i na festiwalu Nowe Horyzonty we Wrocławiu - Polska Times.
Szukają dziury media, skandal po całują się faceci z plakacie, nie zajmą się swoimi sprawami.
Klip muzyczny Todrick Hall 'Spell Block Tango', Adam Lambert w roli kapitana Hooka
Zwiastun dokumentu Pier Kids: The Life na temat bezdomny młodzieży czarnej LGBT w Nowym Jorku
Chris Colfer gościł w talk show Queen Latifah
Neil Patrick Harris, wyjdzie z szafy inny gwiazd nie jest fanem żeby każdy wychodzi ...
Katolicka organizacja Św. Piotra młodzieży z Jersey nagrała film, który pobił internet
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz