wtorek, 8 października 2013

Pinksixty News wiadomości LGBT. Wyjdzie szafy koszykarza Derek Schell w lidze drugiej NCAA


Pinksixty News wiadomości LGBT

W liście otwartym do Outsports 22-latek Derek Schell ujawnił się jest gejem, pierwszy gracz koszykówki na uczelniani w lidze drugiej NCAA.

W trakcie swojej młodości, Shell pisze był miał problem z depresją, lęki, nieprzespane nocy i smutki. Pracował ciężko, aby ukryć fakt jest gejem. Jednak, jak Schell dojrzał jako sportowiec i kim jest.

"Szczerze mówiąc, mam dobre oceny. Wygram mistrzostwo stanu i będę mieć ładną dziewczyną. A jednak coś jeszcze jest nie tak. Nie czułem się komfortowo, kim jestem, moja niska samoocena i brak pewności do siebie. zawsze identyfikowałem głównie jako sportowiec. Oboje moi rodzice byli wybitni zawodnicy II Liga koszykówki w Pensylwanii i moja siostra była też sportowiec w rodzinie. Dorastając wokół sportowej rodzinie, miałem uznanie, co to znaczy żyć i działać jak sportowiec i starał się żyć z tymi normami. Jednocześnie miałem emocjonalny związek do takich rzeczy jak muzyka, sztuka, fotografia i mój pociąg do mężczyzn. Te uczucia były sprzeczne z moim rozumieniem bycia sportowcem i nie mogłem dowiedzieć się, jak pogodzić się te pojęcia razem być gejem i sportowcem.

Schell, który uświadomił sobie, że jest gejem w gimnazjum, zaczął wychodzić do rodziny i przyjaciół jako student drugiego roku w college'u. Tylko w ubiegłym miesiącu, zaczął ujawniać się wobec swoi kolegów z drużyny.

I udał się do każdego z nich i powiedział im, że traktuje ich jak braci, ponieważ nie ma żadnego biologicznego, i że jest to tylko część mnie, w końcu mają prawo wiedzieć o mnie, [...]

Wszyscy oni powiedzieli, mi że nic się nie zmieni, a ja jestem dla nich tym samym człowiekiem jakim byłem wcześniej. Pomimo tego, że chodzę do konserwatywnej szkoły nie odrzucili mnie. Zostałem przyjęty za to kim jestem przez moją drużynie i innych bliskich mi osób. Ostatecznie byłem tak zmęczony, moim życiem w strachu. Byłem psychicznie wyczerpany. Zamiast tego, zdałem sobie sprawę, że mogę być sportowcem, być przyjacielem, być synem, być bratem, być artystą, i być gejem, jak również.

Schell koniec swojego listu dzięki akceptacji swoi najbliższy osób wróciła jego chęć do gry w koszykówkę i do życie, dodał ma nadzieję że jego historia może być pomocna dla innych młodych ludzi borykających się pogodzić z własną tożsamością seksualną.

"Czasami najmroczniejsze czasy w życiu są tylko otwór w drzwiach do najlepszych momentów swojego życia, te, które miały przeżyć i żyć, aby zobaczyć, co chciałem zrobić to tak, że pokolenia do naśladowania tego przykład;. Tak, że młodszy LGBT młodzieży, którzy żyją boi, którzy stają się może wiedzą, że nie mają nic do strachu i są one doskonałym sposobem są. Moje wyzwanie dla Ciebie, kto czyta to, to być uczciwym wobec siebie i jak się czujesz. Bóg nie robi 't popełniać błędy. Nie powtarzają, że jesteś w porządku. Możesz być kim jesteś i nadal być sportowcem. Możesz zrobić wszystko, co chcesz robić i żyć piękne życie, że już sobie wyobrazić dla siebie. Znajdź swój spokój, wiedząc, dajesz swoje najlepsze ja dla świata. Bądź odważny. Bądź miłości. Ale przede wszystkim, być ty. "

- Czasami najmroczniejsze chwile życiu są tylko sposobem na osiągnięcie najlepszy momentów życia. Tak, młodzież LGBT, którzy żyją boją się. Moje wyzwanie dla Ciebie, kto czyta ten list, możesz żyć w zgodzie ze swoją naturą i nadal być sportowcem. Bóg nie popełnia błędu. Możesz być kim jesteś i nadal być sportowcem. Możesz robić wszystko, co chcesz robić i żyć pięknym życiem jakie sobie wymarzyłeś. Jeśli ty odnajdziesz spokój i ukojenie będziesz lepszy dla świata. Bądź odważny! Kochaj! I przede wszystkim, bądź sobą.

Po jego listu kiedy został opublikowany w internecie, Schell na Twitterze napisał: "Niesamowicie przytłoczeni wsparciem, miłości i inspiracji. Dziś będzie jeden z największych dni w moim życiu."

Cały list na OutSports.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz