poniedziałek, 28 października 2013

Planuje utracić dziewictwo. Na scenie


Planuje utracić dziewictwo. Na scenie. Tak powiedział 19-letni Clayton Pettet z Londynu. Zamierza on na oczach kilkudziesięciu osób stracić dziewictwo. Sam zainteresowany nazywa to performancem artystycznym. Dla pikanterii dodam, że planuje dać się pokochać… koledze.

Zakładając, że Clayton nie żartuje a spektakl się odbędzie, należy postawić pytanie czy i gdzie są granice sztuki i działalności artystycznej ogólnie. W kontekście wyżej wymienionego pomysłu, z homofobami o tym nie pogadamy. Niemniej jednak, nawet ja – tolerancyjny wobec homoseksualistów – mam niemałą zagwozdkę. No bo jak ocenić publiczny seks dwóch mężczyzn, robiących to za przyzwoleniem sceny, na której to robią?

Powtórzę – to się jeszcze nie odbyło. Clayton ma 19 lat. Kiedyś po koncercie jednego z moich ulubionych artystów, Tego Typa Mesa, zagaiłem go o coś ważnego. Zapytał ile mam lat, a ja mu odpowiedziałem.

-Dziewiętnaście? Wiesz, w tym wieku nosi się w sobie wiele emocji, buntu… – odpowiadał. (jacojestjak)

Więcej o projekcie na Tumblr.

Dla sławy wiele osób zrobi wszystko, cóż nie tylko geje, ale podobnie hetero, wiele osób przeciwnej płci takie przestawienia robią. Albo w Azji rodzice sprzedają dziewictwo swoi córek. Nie raz tego świata nie rozumiem, dla sławy ... zrobią wszystko, pokory brak wielu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz