piątek, 11 października 2013

Orlando Cruz, w sobotę stoczy walkę o pas mistrzowski WBO w wadze piórkowej.


Orlando Cruz, jedyny jawnie homoseksualny bokser na świecie, stoczy w sobotę walkę o mistrzostwo świata (waga piórkowa) ubrany w specjalny, tęczowy strój.

Jego przeciwnikiem będzie Orlando Salida. Walka odbędzie się na prestiżowej Thomas & Mack Center w Las Vegas.

Korzystając z rozgłosu, Cruz zamierza wyrazić swą solidarność ze społecznością LGBT poprzez specjalny strój. Do kompletu będzie miał różowe rękawice (wyraz poparcia dla walki z rakiem piersi).

Trzymamy kciuki za Orlando Cruza

Orlando Cruz ma 32 lata, wyoutował się w zeszłym roku. 16 listopada w Nowym Jorku wyjdzie za mąż za swego partnera Jose Manuela. "Bałem się tego publicznego coming outu jak diabli. Bałem się reakcji innych bokserów i reakcji fanów. Przepłakałem parę nocy myśląc o tym, radziłem się psychologa. Nie żałuję ani trochę. Coming out uczynił mnie szczęśliwszym, jestem teraz wolnym człowiekiem" - powiedział Cruz kilka dni temu dla Yahoo! Sports - Replika.

Tu walka poprzednia Orlando Cruz walczył z Aalan Martinez, Orlando już nosił specjalny strój obok tęczowe pasy, a drugiej strony flaga Porto Rico.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz