piątek, 8 października 2010

Coming Out Włoskiej gwiazdy muzyki pop Tiziano Ferro

 Włoska gwiazda muzyki pop Tiziano Ferro wychodzi z szafy w najnowszym numerze włoskiej wersji Vanity Fair.  "Przez długi czas nie czułem się dobrze o sobie ... i po wielu trudnych lat ... Doszedłem do wniosku, że chcę żyć lepiej" oraz "chcę zakochać się w mężczyźnie". wyznał piosenkarz. Ferro wydał cztery albumy, jego debiut był w 2002 roku, jego ostatni album, w 2008 roku "Alla Mia Eta", Jego albumy 10x platynowy był we Włoszech,  sprzedał ponad 500.000 egzemplarzy płyt. Jego albumy były hitami numer jeden we Włoszech, Meksyku oraz Szwajcarii, też współpracował z takimi gwiazdami jak Mary J. Blige, Kelly Rowland czy Laura Pausini.
Ferro ujawni więcej szczegółów na temat swojej seksualności z życia w autobiografii swojej "Trent'anni e una papa con chiacchierata", wyraził też nadzieję, że jego ukazujące się 20 października zapiski z lat 2001-2008 pomogą innym, przeżywającym podobne rozterki w związku ze swą orientacją homoseksualną. "Gdyby moja książka pomogła komuś uniknąć utraty wszystkich lat, które ja zmarnowałem, będę szczęśliwy"- powiedział.


Tiziano Ferro - Rosso Relativo



Tiziano Ferro - Non Me Lo So Spiegare



Tiziano Ferro - Desde Manana No Lo Se



Tiziano Ferro - Perverso



Tiziano Ferro - Te Tomaré Una Foto



Tiziano Ferro/Kelly Rowland - Breathe Gentle



Tiziano Ferro - Sere Nere



Tiziano Ferro - Y Raffaella Es Mia



Tiziano Ferro Y Amaia Montero - El Regalo Mas Grande



Tiziano Ferro - Ed Ero Contentissimo



Tiziano Ferro - L'Olimpiade



Tiziano Ferro - Perdono (French Version)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz