wtorek, 26 października 2010

News: Madonna, Joseph Jefferson, Log Cabin Republikanie ...

W 29 listopadzie, w Meksyk City Madonna otworzy swoje centrum fitness i jogi pod nazwą Hard Candy Fitness Centrum.  

Sean Bielat, republikaniński kantydat w Massachusetts, ma nadzieję wygrać z Kongresmenem Barney Frank. Bielat powiedział, że geje i lesbijki powinni zaakceptować fakt, że zakazuje się  służby wojsku im, ponieważ też niscy ludzie też mogą służyć w armii.   


Joseph Jefferson, 26-letni działacz na rzecz praw lesbijek i gejów z Nowego Jorku,  popełnił samobójstwo w czasie weekendu. Nie może znieść ciężaru być innym gejem i czarnym, napisał  "Przynależność jest jedną z podstawowych potrzeb człowieka, kiedy ludzie czują się odizolowani i wyłączeni z wspólnoty z innymi osobami, cierpią. Byłem zwolennikiem moich rówieśników, a przede wszystkim młodych ludzi, ponieważ większość z nich nigdy nie miał głębokie emocjonalne przywiązanie do osób. Oni nie wiedzą, jak kochać i być kochanym. być kochanym, może czasem przekłada się to na potrzebę przynależności do kogoś lub czegoś. Kierując się, potrzebą ... Większość zrobi wszystko, aby należeć do grupy". 

 Dan Savage i były gubernator  Jim McGreevey, gośćmi byli u Joy Behar programie. 


Rachel Maddow komentarz jej o Joe Miller  anty gejowski, kandydat Tea Party z alaski



Log Cabin Republikanie złożyli sprzeciw rządowego wniosku tymczasowo zakaz przyjmowanie lesbijki i gejów do armii. Rząd chcę więcej czasu na przygotowanie się do przyjmowania osób homoseksualny do armii, organizację LGBT chcą natychmiast zezwolenie na legalne służenie osób jawny homoseksualny w armii.LCR Opposition to Motion for Stay                                                                
 Czy Facebook pozwala, by reklamodawcy dowiedzieli się, jakiej orientacji seksualnej są internauci? Serwis zaprzecza, badania sugerują jednak co innego. internet w życiu i biznesie: "Saikat Guha z Microsoft Research India, a także Bin Cheng i Paul Francis z niemieckiego Max Planck Institute for Software Systems sprawdzili, jakie reklamy są wyświetlane internautom w zależności od tego, jakie preferencje ustawią. Wyniki badania prezentuje PCWorld. Stworzonych zostało sześć fikcyjnych kont - dwóch kobiet heteroseksualnych, dwóch mężczyzn heteroseksualnych, geja oraz lesbijki. Wszyscy mieli po 25 lat i mieszkali w Waszyngtonie. O ile reklamy klubów gejowskich adresowane były jedynie do tych ostatnich, o tyle kilka innych przekazów niezdeterminowanych orientacją seksualną także trafiało jedynie do osób homoseksualnych. Tak było m.in. z reklamą jednego z kursów w jednej ze szkół medycznych na Florydzie - mimo że teoretycznie skierowana do wszystkich osób, pokazywana była jedynie gejom. Badacze wskazali, że było to zjawisko dość powszechne. Na 66 reklam, które pokazane zostały tylko homoseksualnym mężczyznom przynajmniej 50 razy, dokładnie połowa nie zawierała słowa 'gej'. Klikając w nie, internauta przekazuje więc reklamodawcy bardzo ważną informację o sobie - orientację seksualną. Jest to już solidna podstawa do budowania odpowiednich reklam. Facebook zaprzeczył, by posiadał informacje o tym, by jakiekolwiek działania tego typu miały miejsce. Wydaje się jednak, że rzeczywistość jest inna. Naukowcy sugerują, by wyraźnie zakazać kierowania reklam do internautów, bazując na informacjach wrażliwych, jak przekonania polityczne, wyznanie czy też właśnie orientacja seksualna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz