piątek, 17 września 2010

Homofobia, nienawiść, homoseksualizm, akceptacja

zdjęcie Richards Wade w latach 90-tych. (waynebesen.com)

Christine O'Donnell, publicznie namawia do leczenia lesbijek i gejów, nienawidzi nas, a tu wyszło że jej siostra jest lesbijką. Wade Richards, który kiedyś na rok "wyleczył" się z homoseksualizmu, dziś jest szczęśliwy i akceptuję siebie do dzięki też jej siostry zaakceptował siebie, jedna jego chce leczyć druga pomaga zaakceptować się. Kiedy uświadomił że jest nadal gejem, wszyscy opuścili jego z wspólnoty sama O'Donnell odwróciła od niego, po zepsuł jej kampanie był twarzą że homoseksualizm ta się leczyć. Dla niej jest ważna religia niż człowiek, zrobi wszystko żeby żyć według biblii, poniża homoseksualne osoby, osoby które masturbują si, aborcję, też zarażony HIV AIDS czy to ma być prawdziwy katolik ma poniżać inny, najgorsze ich ba tak po sam papież podobnie robi. Jej siostra Jennie O'Donnell, mówi ona nie jest homofobiczna, to żart nie podsłucha co Christine mówi, a po co to ona mówi jej Christine porównuje homoseksualizm z pedofilią to nie jest homofobicznie, on to mówi po co żeby zdobyć sławę, oraz wygrać wybory sama siebie okłamuje żeby pokazać że jest dobrą katoliczką walczy o wartości moralne, kłamstwo i poniżanie do nie jest dobrze.

Dogmaty religijne są ważniejsze niż człowiek, jedni poniżają nas, a inni katolicy sami też grupy homoseksualne katolickie, homoseksualizm jest ok, dla osoby homoseksualnej młodej nawet starszej ma problem jedni mówią tak trudny tak, i przez to nieraz dochodzi do kłamstw zmuszanie do małżeństwa przeciwną płcią nawet samobójstwa. Tak naprawdę szkoda mi osób konserwatywne homoseksualne, chcą pokazać że są ok podporządkować wiary, a tak zostaną wyznani od zboczeńców, muszą ze sobą walczyć wkoło słyszą nienawiść do osób homoseksualny, np Ken Mehlman, walczył ze sobą słyszał jak jego szef mówi trzeba zakazać małżeństw homoseksualny, a sam nie zgadzał się tym, mówił że żałuje że nie zrobił dawno temu ujawnił się. Na pewno też strach miał powiedziałby do natychmiast dymisja, poniżanie itp.

Mówi Tony Perkins szef Family Research Council "Musimy kochać homoseksualistów, na tyle, aby móc mówić im prawdę". Jak kochać znaczy nienawidzić obrażać wyzywać "pedały", "zboczeńcy", "nie zasługuje lesbijka i gej żeby żyć" ... tak mówią to miłość, to chore. "Eksperci wymieniają kilka powodów popadania w depresję przez homoseksualną i biseksualną młodzież. Doktor Jeffrey S. Akman przewodniczący America's National Lesbian and Gay Health Association - uważa, że na większą częstotliwość występowania depresji wpływają czynniki związane z coming outem i wszechobecną homofobią. Problem zaczyna się, gdy, nastolatkowie kumulują w sobie swoje lęki i obawy. (polgej.pl)".

Dla ojca Troya D. Perry'ego, pastora i założyciela Metropolitan Community Churches "homofobia bardzo często ma swoje korzenie w religijnej nietolerancji a dyskryminacja wobec jakiegokolwiek bożego dziecka jest złem." Według Peary'ego "homofobia wypacza duchowe przesłanie Boga, który darzy miłością każdego człowieka. Przez dwa tysiąclecia chrześcijaństwa miliony ludzi na całym świecie były dotknięte skutkami nietolerancji. Homofobia przyczynia się do większego odsetku samobójstw wśród młodych gejów i lesbijek, większego odsetku bezdomnych porzuconych przez nietolerancyjne rodziny. Dlatego każdy wierzący powinien potwierdzić, że homofobia jest złem, niezależnie do jakiego wyznania przynależy. Każdy człowiek zasługuje na szacunek i równe traktowanie."

Arcybiskupa Desmonda Tutu: "Lecz głosy nienawiści, strachu i prześladowania są również mocne i żenująco często wspierane przez przywódców wiary. Od Egiptu po Iran, Nigerii po Indie, Birmy po Jamajkę homoseksualiści, lesbijki i transwestyci są nękani, więzieni, bici i zmuszani do ucieczki z ich społeczności. Niektóre stany nawet karzą homoseksualizm śmiercią. Kościół nie sprzeciwia się tym chorym niesprawiedliwościom wystarczająco głośno, podczas gdy niektórzy chrześcijanie zachęcają do takich prześladowań.

Naszym kraju homofobia jest normalną uczy się już małe dzieci nienawiści czas skończyć tym Bóg brzydzi się nienawiścią jest przykazanie miłuj człowieka drugiego tak jak Boga i siebie, kto poniża namawia do nienawiści nie miłuje Boga kłamie. Miłość jest piękna nienawiść jest ohydna , nienawiść niszczy człowieka okłamuje siebie i Boga, kto poniża zabija w imieniu Boga grzeszy poważnym grzech. Tylko miłość może uradować nienawidzący. Módlmy się do Boga o miłość i przebaczenie katom.

Azariah Southworth z Nashville znany Chrześcijański program dla młody The Remix, publicznie publicznie powiedział że jest gejem w 2009 roku. "uważam teraz moje życie uczciwie jest, JA jestem lepszym teraz osobą i lepszym Chrześcijaninem. Tam są wiele inny osób homoseksualny w Chrześcijańskim przemyśle telewizyjnym; Oni są po prostu cały czas przerażeni. JA kiedyś byłem też przerażony, ale już JA nie obawiam się Zapewne moja kariera w mediach chrześcijańskich jest skończona ale wolę żyć uczciwie wobec siebie i dla innych." Jak napisał woli żyć uczciwie wobec siebie i dla inny, to najważniejsze, tylko duża część nie chce pozwolić nam żyć normalnie wmawiają nam że jesteśmy zboczeńcami możemy wyleczyć się, a tak nie jest według statystyka że tylko część wyleci, a większość pozostanie kim są, ale obie strony mają problem część powróci do homoseksualizmu inna część przez całe życie walczyć z ze sob,a inna część popełni samobójstwo, tak zwane leczenie homoseksualizmu więcej szkód niż pożytku, tylko kiedyś będzie inaczej, oraz psychika zniszczona.

Homofobia niszczy nas i to poważnie, słyszeć można jak ktoś pełnia samobójstwo np Indiana, samobójstwo 15 letniego Billy Lucasa inspirowane przez anty-gejowskie prześladowanie w szkole. Czy morduję się osób homoseksualny jak zabicie Matthewa Sheparda, czy to wszystko jest normalne zabijanie, poniżanie tylko po to że są inne lesbijkami, gejami, biseksualnymi czy transseksualistami. Większość osób LGBT miało złe doświadczenia, próby samobójstwa sam miałem próbowałem się zabić, nienawiść boli poniżanie, po jestem gejem to można traktować mnie/nas źle. Ile razy pytałem czemu ja jestem taki gejem i jeszcze niesprawny, zaakceptowałem siebie swoją seksualność nie było łatwo dzięki pisaniu bloga swego, no niesprawność nie akceptuje, być częściowo niesprawny, to problem jeszcze w środowisku LGBT. Trzeba u nas w polsce być piękny, ładnie pisać, zdrowy... moi byli partnerzy wstydzili się mnie i moją niesprawność. Miesiąc temu próbowałem zabić się przez moją niesprawność, nie rozumiem czemu ludzie mają problem z innością czy orientacja seksualna inna, kolor skóry, niesprawność podtrawią być nie dobrzy po ktoś inaczej wygląda. Skąd tyle nas nienawiści bierze że obrażamy inny po tylko ktoś inaczej wygląda, dla mnie Bóg specjalnie stworzył "inność" żeby człowiek nauczył pomoc, miłości ale jak zawsze mamy gdzieś Boga, wolimy sami stworzyć świat i wyrzucić "inność" jak np Hitler robił do komór gazowy. Traktować ludzi na lepszy i gorsi po prostu chore, jedna rasa lepsza od drugiej rasy, heteroseksualizm od homoseksualizmu, zdrowi lepszy od niesprawny przez takie traktowanie dochodzi do okropności morderstw, wojen, wyśmiewanie "inność". Nie Bóg ma nas opiece żeby zrozumieli co to jest miłość, a nienawiść jest zła. Już czas zrozumieć już za dużo ofiar, traktowanie kto jest lepszy a kto gorszy już czas zakończyć.

4 komentarze:

  1. bardzo smutne to pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wstrząsnęło mną Twoje wyznanie o próbie samobójczej, sam mam czasem takie myśli ale cały czas żyje nadzieją , że przyjdzie lepsze jutro - " w oddali coś jaśnieje wszystkiemu wbrew uśmiecham się" pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. podobnie mnie wstrząsnęło próba zabicia się, potrzeba pomocy

    OdpowiedzUsuń
  4. Kpł 20; 13:"Ktokolwiek obcuje cieleśnie z mężczyzną, tak jak się obcuje z kobietą, popełnia obrzydliwość. Obaj będą ukarani śmiercią, sami tę śmierć na siebie ściągnęli."
    Homoseksualizm to choroba!!!

    OdpowiedzUsuń