piątek, 27 grudnia 2019

Święta Bożego-narodzenia wśród LGBT z polski, także gwiazd Dustin Lance Black, Robbie Rogers, Frankie Grande ...











Wyświetl ten post na Instagramie.

Przez ponad trzy pierwsze lata życia mieszkałem właśnie tutaj. W 1988 roku Rodzice wprowadzili się do nowego mieszkania 13 grudnia. W 2019 roku wrócili z powrotem do starego 14 grudnia. Jestem tu pierwszy raz, od kiedy się wprowadzili. Tu. W starym - nowym domu. W staro - nowym. W staronowym. W Staroniowym ❤️ Technicznie trudno myśleć o nim w kategoriach "stare", bo jest całkowicie przerobione, zrewitalizowane, jest tak piękne, że jej. Rodzice mieszkają tu 10 dni i jestem w szoku, że zdążyli już tyle zrobić, i do tego Mama ogarnęła w całym domu bajeczne dekoracje. Kiedy pomyślę, jak to będzie wyglądać, jak już wszystko sfinalizują, to mam ciarki nad ciarkami. Najlepsze jest to, że gdybym teraz chodził do I LO im. St. Dubois w Koszalinie, mógłbym chodzić w kapciach 😃 No, to wróciłem do domu na święta ❤️ Do pierwszego i do obecnego domu jednocześnie ❤️ #family #couple #love #christmas #christmas2019 #christmasdecor #home #homedesign #design #education #creativeeducation #teacher #nauczycielroku #nauczycielroku2018 #zakonfeniksa #orderofthephoenix #seniors #solidaritybetweengenerations #harrypotter #hogwart #hogwarts #u3 #utrzy #uniwersytetswps #jump #centrumjump #centrumrozwojujump #ilovegdn #igersgdansk
Post udostępniony przez Przemek Staroń (@przemek_staron)