niedziela, 22 grudnia 2019

Gala Free Fight Federation - FFF w Zielonej Górze wygrana Karoliny "Way of Blonde" Brzuszczyńskiej

Wyświetl ten post na Instagramie.
To już dziś!!! 🥊🏆 Pamiętam jak pół roku temu, wracałyśmy pieszo z osiedlowej żabki do domu. 🐸 Dzień jak każdy inny. Karolina targając siatę z kocia karmą powiedziała „Wiesz, jedyne co bym chciała jeszcze zrobić za jakiś czas to zawalczyć, jak kiedyś w taekwondo. Poczuć tę adrenalinę.” 🤔 Nie byłam entuzjastycznie nastawiona do pomysłu wiedząc, jak intensywny tryb życia już prowadzimy i ile dolegliwości zdrowotnych jest z tym powiązanych...🤷🏻‍♀️ Niemniej jednak na przekór swoim przekonaniom powiedziałam: „Zacznij sobie przyciągać myślami. Jeżeli będziesz bardzo tego chciała to zapewne tak się stanie. 🗝🧠 Tylko pamiętaj, nie możesz złamać nosa. 😂😅” Dziś stoimy tu na scenie z legendą KSW Antonim, który jest naszym największym wsparciem. Oczekujemy na walkę, którą będą oglądać 3 miliony osób przed telewizorami.😳🤯 Jedno jest pewne! Trzeba wiedzieć, czego się chce od życia i brać to garściami! Myśleć często i pozytywnie o tym czego się pragnie 🔮✨ nie zazdrościć innym, skupić się na sobie, a wszystko ułoży się samo.💪🏻💪🏻 Często to powtarzałam Karolinie... a dziś... widziałam jej ostatni trening przed walką. 😬😬🔥 Jestem w szoku! Niezależnie od wyniku, jestem z niej bardzo dumna! ♥️ . . Widzimy się w Zielonej Górze lub przed telewizorami o 20 w telewizji Polsat! 📺💥 . . #duma #fffmma #fff #mma #mmafighter #ksw #polsatofficial #fightergirl #dreamscometrue #prawoprzyciagania #mmagirls #teamwayofblonde
Post udostępniony przez @ maschines
Gala Free Fight Federation - FFF wśród pojedynków w formule MMA, Patrycja "Lady Squat" Zahorska oraz Karolina "Way of Blonde" Brzuszczyńska, walczyły Karolina która jest ujawniona nieliczne sporcie w Polsce. Wygrała swoją walkę jej partnerka Agnieszka kibicowała, podziękowała swoim rodzicom, trenerowi i także Agi.


Wyświetl ten post na Instagramie.
To chyba jeden z najważniejszych postów na moim Instagramie. Czekalam na ten dzień długo... dawniej niemalze każdy dzień, weekend czy wakacje spędzałam na macie. Całe moje życie było podporządkowane stratom w zawodach Taekwondo, treningom i obozom sportowym. Potem słowa lekarza, które były dla mnie jak wyrok: „musisz na jakiś czas przestać trenować” Silna anemia, podejrzenie białaczki, szpitale, badania. W ciągu kilku miesięcy stałam się cieniem człowieka. Zrezygnowałam z treningów, straciłam sens. Po jakimś czasie wpadłam w „nieciekawe towarzystwo” i toksyczną relacje. Z czasem wyniki badań zaczęły się poprawiać. Po paru latach wróciłam, zrobiłam kurs instruktora i trenowałam maluchy. Nie startowałam już w zawodach, to nie był już TEN czas... tęskniłam za tym, a teraz znowu pojawiła się szansa. Niezależnie od wyniku już czuję się wygrana. Wygrałam TO coś, czego mi brakowało, za czym tęskniłam. MMA to dla mnie coś nowego, ale spodobało mi się tak bardzo, ze na pewno będę trenować dalej. Cieszę się, ze mogę robić w życiu to, co kocham. Dziekuję, ze mnie wspieracie ❤️ @57rent.pl @doktor.marchewka @antonichmielewski @maschines P.S Nie oceniajmy i nie skreślajmy drugiej osoby, względem namiastki informacji, jakie mamy o niej i o tym, jaka drogę w życiu przeszła. #mma #fff #fffmma #mmagirls #taekwondo #itf #taekwondoitf #sztukiwalki
Post udostępniony przez Karolina Brzuszczyńska (@way.of.blonde)

Karolina "Way of Blonde" Brzuszczyńska, zawodniczka organizacji FFF, jest lesbijką w związku z Agnieszką. Jej partnerka również trenuje sporty walki, na temat związku z swoją partnerką, na temat marszu równości.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz