piątek, 6 grudnia 2019

Ploty: Jonathan van Ness, Adam Roberts, Billy Porter, Idina Menzel, Leny Waithe, Chris Martin, RuPaul ...


To kolejny przełom w prezentowaniu społeczności, które długo były dyskryminowane w mediach głównego nurtu. Jonathan van Ness, gwiazda programu "Porady Różowej Brygady" trafił na okładkę styczniowego numeru Cosmopolitan UK, na której w pełni reprezentuje siebie. W 35-letniej historii pisma to pierwsza okładka, na której nie występuje kobieta.

Styczniowy numer brytyjskiej edycji Cosmopolitana celebruje postać i postawę Jonathana. JVN na okładce wystąpił w brzoskwiniowych tiulach, sneakersach Nike oraz swoim znakiem rozpoznawczym - obfitym, wypielęgnowanym zarostem.

"To dopiero początek. Szybko się orientuję, że wciąż jest tak wiele nieporozumień, tak wiele szukania sensacji w życiu z HIV. Wpływa na to stygmatyzacja i trudności wokół procesu otrzymywania leczenia. Moja praca dopiero się zaczęła" - podkreśla JVN. Jak czytamy w Cosmpolitanie, w wywiadzie opowiada, że nie wie jak naprawić świat, ale zależy mu na tym, by poprawić życie osób z HIV. Na pytanie, jak radzi sobie z publiczną presją odpowiada krótko: " Moja terapeutka i terapia, kropka. Moja joga i ćwiczenie medytacji. No i palę trawkę" - NOIZZ.

Chris Martin, lider zespołu Coldplay, opowiedział w rozmowie z "Rolling Stone" o swoich szkolnych latach, kiedy kwestionował swoją seksualność i przyznał, że był wtedy "bardzo homofobiczny". Ten etap w życiu jednak sprawił, że "opadła presja" i Martin zaczął też kwestionować niektóre aspekty swojej religii. Obecnie muzyk jest sojusznikiem osób LGBTQ.

Piosenkarz wyznał, że przeszedł trudny czas jako nastolatek, próbując dopasować się do innych uczniów szkoły z internatem, do której chodził. Dodał, że w jego życiu zapanował "okropny chaos", kiedy zaczął się zastanawiać, czy nie jest gejem.

Martin mówił: "Jak uczęszczałem do szkoły z internatem, trochę śmiesznie chodziłem, podskakiwałem lekko i byłem bardzo homofobiczny, bo myślałem: 'Jeśli jestem gejem, to mam prze...ane na wieczność', a byłem dzieciakiem odkrywającym seksualność".

Dalej mówił: "'Może jestem gejem, może jestem taki, a może taki, nie mogę być taki' - no i byłem przerażony, a chodziłem do szkoły z internatem z grupą naprawdę hardkorowych dzieciaków, które przez kilka lat mi mówiły: 'Na pewno jesteś gejem' - bardzo bezpośrednio, agresywnie mi to mówiły i było to dla mnie przez te kilka lat dziwne".

Martin wspominał, że myślał wtedy: "Nie wiem [czy jestem gejem], a nawet jeśli jestem, to nie mogę być, bo to złe... jeśli jestem, to nie mogę być" - Queer.pl.




„Z tobą u boku mogę przetrwać każdą przygodę, cieszę się, że cię znalazłem, a liczy się tylko ty i ja. Nigdy nie myślałem, że powiedziałbym to mężczyźnie, KOCHAM CIEBIE”. Tym romantycznym zaangażowaniem Rafi Rachek napisał na Instagramie. Rafi który był w programie niemieckiej wersji The Bachelorette, który ujawnił jest gejem, jego partner Sam Dylan, był częścią programu niemieckiej wersji "Prince Charming".

Gwiazda Broadwayu Adam Roberts (Spider-Man: Turn Off The Dark, Pippin, Dirty Dancing) jego najnowszy teledysk do debiutanckiego singla „Glue”, z udziałem Garrick Macatangay.


Billy Porter i Idina Menzel połączyli siły, aby stworzyć nową świąteczną piosenkę. W ramach nowego albumu Menzel - „Christmas: Seaon of Love”.


Leny Waithe jej debiutanckiego program Queen and Slim, do jej najnowszy projekt telewizyjny Twenties, na kanale BET. Opowiada na temat Afroamerykankę queer i jej dwoje przyjaciół Marie i Nia, którzy gonią za swoimi marzeniami w Los Angeles w wieku 20 lat.


Nowy serial, w którym RuPaul gra pechową drag queen podróżującą vanem przez Amerykę w towarzystwie zadziornej, poobijanej przez życie 10-latki.


Gościem Odety Moro w programie "Onet Rano." był Daniel Qczaj - trener personalny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz