sobota, 28 grudnia 2019

Wiadomości LGBT: Święta LGBT, Gay USA, Starsi geje, Sam Smith, Drag Queen, Gus Kenworthy, zmarł Jerry Herman ...


– Po tym, jak przyjechałem do domu na święta i wyznałem, że jestem gejem, rodzina nie odezwała się do mnie przez następne dwa miesiące – mówi Mariusz. Dla wielu osób ze społeczności LGBT Boże Narodzenie to najtrudniejszy moment w roku.

Patryk ma 19 lat, na Facebooku prowadzi grupę LGBT Poland Official (ponad 13 tys. członków). Wizja Bożego Narodzenia nie napawa go optymizmem. Głównie dlatego, że rodzina nie zna prawdy o jego tożsamości płciowej. – Święta to dla mnie niezbyt miły okres – przyznaje. – Jestem jedną z tych osób, które cały wieczór spędzą, unikając najbliższych i zamykając się w pokoju. Dlaczego? Bo nie chcę przy nich udawać kogoś, kim nie jestem, ale nie chcę się też outować. Coming out mógłby skończyć się dla mnie o wiele gorzej niż dwie godziny krzyku i cały wieczór łez (...) - Wirtualna Polska.

Gay USA wieści LGBT od Free Speech TV - Najstarszy program LGBT w sieci kablowej amerykańskiej pierwszy raz nadawano 1985.


Matt Baume wiadomości LGBT Odkąd administracja Trumpa zaczęła mówić, że chcą zakończyć kryminalizację homoseksualizmu, liczba krajów, który homoseksualizm jest nie legalny wzrosła. Niemcy zbliżają się do zakazu leczenia z homoseksualizmu. Chiny i Kuba zastanawiają się i debatują nad wprowadzeniem równości małżeńskiej.


Starsi geje rozmawiają na temat olimpijskiego sportowca Gusa Kenworthy'a znają go i wiedzą kim jest.


Sam Smith wraz z innymi drag queen w krótkim filmie Dazed, przesłanie postęp praw LGBT w Wielkiej Brytanii jest wielki, ale jeszcze jest wiele do zrobienia walki praw równy.


Jerry Herman, kompozytor, który stworzył muzykę i teksty do musicali "Mame", "Hello, Dolly!" i "La Cage aux Folles", zmarł w czwartek w Miami w wieku 88 lat. O jego śmierci poinformowała w piątek jego córka chrzestna Jane Dorian - dziennik.pl.

Pod koniec lat 80. zdiagnozowano u niego HIV i stracił swojego partnera, Martina Finkelsteina, na AIDS.


Queerblick wiadomości LGBT grudniowe w języku niemieckim


Democracy Now! wiadomości w perspektywy lewicowe


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz