piątek, 7 lutego 2014

Irlandzki piosenkarz Ryan Dolan wyznaje jest gejem


Irlandzki piosenkarz Ryan Dolan wyznaje jest gejem. 28-latek - który reprezentował Irlandię w zeszłorocznym Konkursie Piosenki Eurowizji.

Wyjawił również, że zmagał z pogodzeniem być gejem. "W szkole byłem zagubiony, kim jestem, i to było naprawdę trudne dla mnie dorastanie z tego powodu. To było trudne do zniesienia, ponieważ wiedziałem, że jestem gejem, ale nie mogłem się na odwagę, by porozmawiać z kimś o tym", powiedział Derek Mooney w Irlandii Radio One.

Mój ojciec był ostatnią osobą, aby powiedzieć kim jestem bo bałam się tego, co pomyśli. Rzeczywiście lepiej niż ktokolwiek myślałem. Nie mogłem prosić o lepszy rodziców, oni byli dla mnie wsparciem w moim życiu.

Całe moje życie zbudowałem w mojej głowie. Im więcej o tym myślałem, tym trudniej było.

Piosenkarz powiedział, że ​​zachęca młodzież się ujawnienia się. Wiele się zmieniło w porównaniu gdy byłem w szkole. Młodzi ludzie wychodzą teraz w wieku 15 lub 16.

"Wracając teraz żałuję, że nie wyszedł dawno temu. Myślę, że moja młodość była marnowana martwić cały czas o tym. Gdybym był bardziej otwarty wtedy byłbym bardziej szczęśliwy", powiedział.

Ryan Dolan podczas Eurowizji 2013:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz