środa, 26 lutego 2014

News: dzieci lesbijek dobrze wychowane, List do otwarty, Jezuici amerykańscy potępiają afrykę, Rosyjska para gejów w Argentynie, Arizony gubernator zawetuje ustawę ...


Do przeciwników i przeciwniczek równości małżeństw: Z pewnością nigdy nie kłamałam. Jestem na to stanowczo za mądra. Osobiście nie podtrzymywałam błędnych przekonań, ale waszych nie poprawiałam.

Kiedy wzięliście i wzięłyście wdech i z szeroko otwartymi oczami stwierdziliście/łyście, że „małżeństwa homoseksualne są zagrożeniem dla tradycyjnego małżeństwa”, pozwoliłam komuś innemu wyjaśnić wam, czemu nie macie racji.

I kiedy ten ktoś – wyczerpany koniecznością obrony swojego człowieczeństwa, zmęczony walką o swoje konstytucyjne prawo do równości, wycieńczony prześladowaniem przez małych aroganckich mężczyzn – powiedział wam: „Nie, równość małżeństw nie zmieni tradycyjnego małżeństwa”, nie miałam serca go poprawiać. Całość na Codziennik Feministyczny.

Nowy raport Williams Institute dotyczące homoseksualny rodzin, lesbijek dzieci miały wyższą samoocenę i mniej problemów postępowania niż młodzież z rodzicami przeciwnej płci.

W badaniu porównano 51 nastolatków, którzy uczestniczą do holenderskiego Longitudinal Lesbian Family Study (DLLFS) plus grupą młodzieży z rodzin heteroseksualnych rodziców, badania w szkołach w Holandii.

Grupa kilkunastu rodziców osób LGBTQ napisała list do premiera Donalda Tuska. Wręczył mu go poseł Artur Dunin (PO). - Chciałabym, aby moje dziecko było traktowane przez państwo na równi z innymi dziećmi - mówi Onetowi pani Anna, jedna z autorek listu, a prywatnie mama osoby należącej do mniejszości seksualnych - onet.pl.

Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA) rozważa wydanie zgody na eksperymentalne stosowanie techniki zapłodnienia in vitro, w której zarodek powstaje z DNA trzech osób.

Mitt Romney czołowy republikanin też jest za wetem ustawie z Arizony, która pozwoli dyskryminować LGBT w imię religii. Tu chodzi bardziej o biznes niż prawa LGBT, jest i był przeciwny wobec praw LGBT.

Newt Gingrich nawet jest za wetem, tylko co na to polscy katolicy Newt i Mitt wychwali ich oraz ustawę w Arizonie gratulowali, tu nagle czołowi ich idole są przeciwko.

Japońscy katolicy nie zgadzają się z Kościołem. Nie tylko w Niemczech, Austrii czy Szwajcarii lokalne Kościoły rzymskokatolickie mają problem z nieakceptowaniem przez dużą część wiernych nauczania Kościoła w sprawach wiary i moralności, lecz także katolicka diaspora w Japonii. Mimo wytycznych Watykanu także episkopat Japonii zdecydował się na ujawnienie ankiety zarządzonej przez papieża Franciszka, a dotyczącej stosunku katolików do nauki Kościoła. Japońscy katolicy nie tylko słabo znają stanowisko Kościoła, ale też nie za bardzo się przejmują jego nauczaniem  - ekumenizm.pl.

Jezuitów magazyn amerykański potępiają prawa przeciwko homoseksualnym osobom w Afryce, cytują papieża słowa z roku 2013 Kim ja jestem, aby sądzić?". Jednej strony wmawiają że kościół nie popiera karanie homoseksualizmu, ale zaraz wielu biskupów Afrykański np Nigerii wspiera, dla mnie do dziwne jak sami nie widzą co chcą zjeść ciastko i je mieć.

Rosyjska para gejów Alexander Emereev i Dmitry Zaytsev z Soczi wzięli ślub w Buenos Aires, Argentyna, planują ubiegania się o azyl polityczny po ślubie w urzędzie cywilnym w Buenos Aires.

Przypadki azylu politycznym udziałem rosyjskich gejów i lesbijek gwałtownie wzrosło od kiedy Rosyjski prezydent Władimir Putin przyjął prawo zakazujące tzw "propagandę homoseksualną" - LGBT Nation.


Keith oddaję hołd dla pierwszego gracza geja w jednym z czterech najważniejszych sportów amerykański. I to nie jest Jason Collins.

Manifa Trójmiejska 2014 - Ania działaczka Toledo i Wiary i Tęczy oraz żona Marty Abramowicz

Arizony gubernator prawdopodobnie ona zawetuje ustawę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz