poniedziałek, 28 maja 2012

Dzień z Jon Lee

Wokalista Jon Lee urodził 26 kwietnia 1982 w hrabstwie Devon  w Anglii jest piosenkarzem i aktorem. Jest najbardziej znany z zespołu muzycznego  S Club 7,  był najmłodszym członkiem.

W wieku 13 lat, Lee zagrał główną rolę na West Endzie. Przed dołączeniem do grupy S Club 7, Lee grał w oprze mydlanej BBC EastEnders grał Josha Saundersa od 1997 do 1998 roku. Grał również Julian w musicalu wersji Enid Blyton w Famous Five.

W 2008 roku Lee zagrał tak zwane jego głos w serialu animowanym Famous 5: on the case theme od Disney'a Channel.

22 maja 2010 zagrał w BBC One serialu Casualty jako Craig który jest chory na chorobę neuronu ruchowego.

W późnych latach 90. i na początku 2000, S Club 7, zaliczał do grup popowy największy muzyczny w Wielkiej Brytanii. Grupa rozwiązała się w 2003 r. W ostatnich latach Lee pojawił się w kilku filmach niezależnych.

Dla Gay Times w roku 2010 wyznał że jest gejem, "Gdyby ktoś powiedział mi czy Jesteś gejem?, Ja bym powiedział tak, ale nikt nigdy nie pytał mnie o to, wyznał Lee dla Gay Times. Dodał "Zawsze wiedziałem, że jestem gejem, od najmłodszych lat".

Jego oficjalna strona jonleeofficial.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz