środa, 29 lutego 2012

Ukryty klient - Mary Portas - Secret Shopper

Sklepy potrafią zamienić życie swoich klientów w piekło. Wadliwe produkty, pozornie atrakcyjne promocje, koszmarna obsługa. Mary Portas kierując się zasadą „klient nasz pan” rusza na wojnę z największymi brytyjskimi domami handlowymi.

Pogromczyni zakupowych pułapek z ukrytą kamerą odkryje sklepowe sekrety i zbierze dowody na nieuczciwe traktowanie klientów. Nawet gigantyczne firmy nie mogą czuć się bezpiecznie. Mary Portas wraz ze swoją ekipą zajmie się automatycznymi centralami obsługi, gdzie przez godzinę trzeba wybierać kolejne numerki nie uzyskując żadnej konkretnej informacji. Wytropi nieistniejące działy reklamacji, skarg i zażaleń oraz dokładnie prześwietli zachowania sprzedawców wobec konsumentów. Zebrany materiał dowodowy trafi do kierowników sklepów. Czy to coś zmieni i klienci wreszcie dostaną to na co naprawdę zasługują? W każdym odcinku prowadząca na konkretnych przykładach pokaże, jak rozwiązywać trudne sprawy konsumenckie oraz radzić sobie z nieudolnymi sprzedawcami i menadżerami. Dzięki Mary Portas widzowie poznają podstawowe zasady skutecznego reklamowania wadliwych towarów i usług. Nie wyładowuj swojej frustracji na sprzedawcach, którzy nie mogą podjąć decyzji w twojej sprawie, składając zażalenie nigdy nie zostawiaj oryginalnych dokumentów, bądź asertywny, ale nie agresywny – to tylko trzy z podstawowych zasad stosowanych przez mistrzynię reklamacji.

W polsce i jak inny krajach obsługa klienta jest dobra, po największy zysk niż klient jest, polskie sieci podobnie nie traktują klienta dobrze sam światkiem złej obsługi jednej sieci do "panie" nie wiedziały nic może plotkowania czasie pracy.

Program można obejrzeć na TVN Player.

Aktualizacja po dwóch odcinkach zaprzestano emisji na TVN Player.

Próbka programu poniżej:

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego typu zachowania maja bardziej za zadanie poddanie kontroli przedsiębiorstwa oraz pracowników. Faktycznie prawdziwy klient jest jednak najważniejszy. Dlatego tak bardzo cenie sobie systemy CRM https://craftware.pl/jaki-crm-wybrac-dla-malej-firmy które idealnie sprawdzają się w tego typu sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń