sobota, 25 lutego 2012

Tunezja członkowie LGBT


Dziś trochę Tunezji członkach LGBT, są bohaterami w kraju gdzie nie uznaje ich, próbują walczyć o swoja godność w swój sposób, nie mogą większość ujawnić po grozi nawet śmiercią nie tylko przywódców religijny ale też własny rodzin. Tunezja sąsiednie kraje tak członkowie LGBT ma lepiej taki kraj jak Iran czy Arabia Saudyjska, nawet każda "promocja homoseksualizmu" grozi karą nawet śmiercią, nie Bóg (Allah) ma ich opiece.

"Jestem człowiekiem, panie ministrze Praw Człowieka" taka była reakcja od strony społeczności LGBT Tunezji po homofobicznych wypowiedzi tunezyjskiego ministra praw człowieka w telewizji. Minister stwierdził, że wolność słowa ma swoje granice, jeśli chodzi o tunezyjskich "pedałów". Porównał także homoseksualizm do dewiacji seksualnych i choroby psychiczne.

Napisali tekst (nie całkiem prawidłowe tłumaczenie, problem arabski kilka słów coś innego chodzi czym są, tym języku): 
"Tak. Jestem gejem .. Jestem Lesbijką 
jestem mężczyzną, który kocha mężczyzn. Kobietą, która kocha kobiety. Jednak jestem jabłkiem z mojego taty oka. Jestem dziewczynką, która znajdzie ciepłe schronienie na kolanach mamy. Jestem studentem, pracownikiem, bezrobotnym, wysoki, niski ... jestem człowiekiem."

Wersja po arabsku:
نعم, أنا المثلي ... أنا المثلية
أنا الرجل يحب رجلا .. المرأة تحب مرأة
لكني أنا الإبن قرة عيني أبي الحنون, أنا البنت ملجئي عطر حضن أمي الدافئ
أنا التلميذ, العامل, العاطل, الطويل القصير ... أنا الإنسان

Video 'Open Your Heart to Gays' (otwórz swoje oczy na homoseksualne osoby arabskie):
Inna muzyka arabska LGBT na kanale Zizou YouTube

Blog LGBT dla społeczności arabskiej zizoumag.blogspot.com i Magazyn Gaydar na Facebook

Nagrali swoje przesłanie do LGBT kopia amerykańskiej kampanii NOH8
źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz