wtorek, 15 maja 2012

Dzień z Coming out Joanna Johnson znana z Mody na sukces

Fot: TV Guide
Joanna Johnson amerykańska aktorka, scenarzystka i producentka, wyznaje że jest lesbijką.

Dla polski widzów jest znana z Mody na sukces (Bold and the Beautiful) jako Caroline Spencer Forrester czy jej siostra bliżniaczka Karen Spencer.

 Też pisała scenariusz do Hope i Faith znany z Fox life i Comedy Central Family.

Dzień jest cały inny świat niż primetime lub teatr czy film. Jest większa intymność między widzami, a bohaterami. Myślą, że jesteś postacią popularną. A to stwarza wiele strachu. Strach przed odrzuceniem. Byłam tak zmartwiona, że nie będę mieć szansy na rynku pracy jako aktorka gdyby ludzie wiedzieli, że jestem lesbijką. Miałam do czynienia z wieloma wstrętu do siebie ...

... Jestem żonata z Michelle Agnew i mamy dwie piękny dzieci, Julian, który ma 5 lat i Harlow, który jest ma dwa lata. Tak więc czasy na pewno zmieniły się. Myślę, że dlatego jestem gotowa do wyjścia z szafy. Czuję się dziwnie i źle gram role o życiu Karen i nie mówić o moim własnym. Kiedyś spędzałam czas z Ellen Degeneres, kd lang i Melissa Etheridge już w dzień i że to było tak piękne były, nawet gdybym nie miałbym odwagi. Kiedy zdałem sobie sprawę, że jestem lesbijką w moich wczesnych lat dwudziestych nie mamy wzorców, takich jak Ellen. Nie jestem nigdzie w pobliżu tak sławne jak te panie, ale chyba to moja kolej moją małą część dać historii. Nadszedł czas, aby żyć w pełni autentyczne.

Cały wywiad oniej na TV Guide.

PS do nie pierwsza aktorka w modzie na sukes która jest lesbijką, też lesbijka Susan Flannery znana jako Stephanie Forrester.

 Susan Flannery i Joanna Johnson, powrót do mody na sukces:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz