poniedziałek, 6 lutego 2012

News: 11% IKEA pracowników to geje, biskup Episkopalny wspiera LGBT, Finlandii gej przegrał z konserwatystą, Starbucks odwrócił się od Boga ...

Włochy 11 % wszystkich pracowników w włoskiej siedzi IKEA do są homoseksualiści. 85 % nie ma problemu pracować z osobami otwartymi homoseksualnymi.

Towleroad
 Stan Washington Senat głosował na rzecz równości małżeńskiej w środę, miał poparcie też nie liczny duchowny taki jak starszego członka kościoła Episkopalnego. Biskup Olimpii Greg Rickel, pisał że chce wreszcie żeby w kraju i jak samym kościele związki lesbijek i gejów były jawne i błogosławione, przy taki moment że nadejście ten czas na równe traktowanie.

Ale większość duchowni do inny chrześcijański wraz kościołem katolickim najbardziej walczy przeciwko nam, planują żeby nie doszło do uchwalenia małżeństw homoseksualny w tym stanie, gdy uda się im zebrać podpisy do nie wejdą w życie małżeństwa homoseksualne. Nawet gdy lokalny kongres uchwali je, trzeba czekać do referendum ale jak pokazuje najczęściej ludzie głosują przeciwko małżeństwom homoseksualny, dla mnie chore że pozwala się na takie referendum, czemu nie pozwala na inne, tylko na odbieranie praw LGBT. Ekstremiści religijni mają większa władze niż większość wygrywają na kłamstwie i oszustwa, dodatkowo łamią własne przykazania Boże.

 Chciałabym, żeby pary homoseksualne mogły w Polsce adoptować dzieci. Lepsza dla dziecka jest adopcja przez pary homoseksualne, niż wychowywanie przez patologiczne rodziny lub wynoszenie dzieci na śmietnik. Czy Elton John ze swoim partnerem zrobi krzywdę dziecku? Nie. Najważniejsza jest miłość do dziecka. Niejednemu dziecku będzie lepiej w rodzinie homoseksualnej niż w bożym związku kobiety i mężczyzny, gdzie mąż i żona są alkoholikami i biją dziecko lub zabijają. Dziwi mnie, że w Polsce jest większa ochrona życia poczętego niż narodzonego - powiedziała w rozmowie z Onetem Maria Czubaszek.

Fot: YLE Pekka Haavisto z mężem
Gazeta.pl: Polityk współrządzącej Finlandią konserwatywnej partii Koalicja Narodowa, Sauli Niinistoe, wygrywa w drugiej turze wyborów prezydenckich. On jest najlepszy. Przewidywalny i stabilny. Będzie reprezentował Finlandię we wzorowy sposób. Nie jesteśmy jeszcze gotowi na radykalnego kandydata - mówi Matti Oksanen, jeden z głosujących Finów. Tym ''radykalnym kandydatem'' jest Pekka Haavisto z Unii Zielonych. Jest pierwszym gejem, który startował w fińskich wyborach prezydenckich.

Niemcy coraz częściej uprawiają seks ze zwierzętami. To już plaga. Notujemy coraz więcej takich przypadków. Powstają nawet specjalne domy publiczne – powiedziała Madeleine Martin, z organizacji chroniącej prawa zwierząt. Wiemy nie od dziś Niemcy zboczony naród kanibalizm, faszyzm, teraz zoofilia.

Deser.pl o bojkocie Starbucksa "Duchowny wzywa chrześcijan do bojkotu Starbucksa. Za promowanie grzechu. Amerykańskiego pastora oburzyło wspieranie przez Starbucks związków homoseksualnych w stanie Waszyngton. W przyszłym tygodniu odbędzie się głosowanie nad ustawą dopuszczającą ich małżeństwa.

- Chrześcijanie są źli na Starbucks za odwrócenie się od Boga... Jeśli Starbucks chce, może teraz podążać za Szatanem. Mimo to, pastorowie są od tego, żeby pomagać chrześcijanom. Czy jesteście po stronie Pana? Czy postaracie się, by USA były błogosławione przez Boga? - napisał w swoim oświadczeniu Steven Andrews, ewangelicki pastor i prezydent Chrześcijańskiego Duszpasterstwa w Kalifornii.  Pastor przypomina jednak o chrześcijańskiej zasadzie nienawiści do grzechu, a nie grzesznika. ''Jezus kocha homoseksualistów'' - napisał.  Starbucks jest jedną ze ponad stu firm, które popierają projekt ustawy, w tym m.in. Google i Microsoft. Ciekawe, czemu pastor nic o nich nie wspomniał?"

Kampaniespoleczne.pl: "Jestem Hans. Mam 25 lat" – mówi z plakatu przystojny model. Zrelaksowana poza, rozpięta koszula, zawadiacki uśmiech, kontrastują z mundurem Wermachtu, swastyką i podpisem, w którym nazistowski żołnierz chwali się, że tylko jednego dnia zabił 40 osób. Kreacja powstała dla upamiętnienia Międzynarodowego Dnia Pamięci o Ofiarach Holocaustu uchwalonego przez zgromadzenie ONZ.

Zdaniem jej autora czarno-białe zdjęcia z więźniami obozów koncentracyjnego nie robią już wrażenia, a zaprezentowany plakat jest wyrazisty i stał się punktem wyjścia do dyskusji.To na pewno. Internauci są jednak podzieleni w opiniach na temat akcji. Pojawiają się głosy oburzenia – plakat więcej mówi o oprawcach niż o ofiarach, jest niezrozumiały i nie komunikuje spójnej idei. To co dla jednych jest wadą, dla innych stawi zaletę – część odbiorców chwali akcję za uchwycenie tematu z innej perspektywy, która pobudza do refleksji.

Zdaniem pomysłodawcy inicjatywy idea i kreacja plakatu została przygotowana z myślą o młodych odbiorcach. – Świat młodych ludzi kręci się dziś przede wszystkim wokół galerii handlowych i imprez. Coraz mniej w nim czasu na refleksję. W ich pamięci zostaje to co szokuje i wzbudza kontrowersje. Wiedziałem, że młody, przystojny mężczyzna w mundurze SS sprawi, że plakat będzie wyrazisty. Dla mnie najważniejsze jest, że jest dyskusja na temat holocaustu, że jest świadomość tego, że zło może być w każdym z nas – mówi Wojciech Jeżowski.

 Wielką inspiracją były eksperymenty psychologiczne przeprowadzone w latach 60tych i 70tych przez Milgrama i Zimbardo, które jasno wskazują, że każdy człowiek jest w stanie dopuszczać się strasznych czynów, torturować i znęcać się nad innymi w „odpowiednich” warunkach – kontynuuje twórca akcji. Krytycy zwracają jednak uwagę, że estetyka i forma plakatu zdominowały jego treść. Ich zdaniem nastawienie na pokazanie kontrastu między urodą modela a zbrodniami przedstawionej postaci odwraca uwagę i nie tworzy klimatu do rozważania problemów moralnych.

Organizatora kampanii rzeczywiście interesowało pozyskanie odpowiedniego modela, miał wzbudzać zaufanie i prezentować „urodę aryjską”. Naziści znani z popkultury przedstawiani są dość tendencyjnie, a plakat te klisze powiela: silni, przystojni mężczyźni, którzy jednocześnie uwodzą i wzbudzają strach. Są to najczęściej jedyne obrazy jakie znają osoby urodzone po II wojnie światowej. Faszystowska wizja męskości jest atrakcyjna, dodać należy – za bardzo atrakcyjna.

***
Do nie pierwsza kampania taka raz jedne zakonnice pokazały biedne dzieci do mniej zebrali pieniądze na pomoc im, ale drugi raz zrobili piękni i uśmiechnięci szczęśliwi do więcej zebrali pieniędzy na pomoc. Pokazuje jedno przemoc i nienawiść do większości ludzi nie dochodzi są obojętni można powiedzieć na nas ataki na osoby homoseksualne czy morderstwa ludzi do nie obchodzi, przeciwnicy pokazują przeciwko nam piękną rodzinę hetero uśmiechnięta podpisane że lesbijki i geje zagrażają tej rodzinie i przez zagłosują przeciwko nam. Kłamstwo fajnie opakowanie lepiej sprzedaje się niż prawda jaka jest.

Drugiej strony ludzie są obojętni na przemoc po widzą też do cały czas i nie zwracają uwagę już na przemoc przyzwyczaili się do przemocy. Taka to prawda przykra, wolą odwrócić głowę iść dalej niż zastanowić się i pomóc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz