niedziela, 26 kwietnia 2020

Słowo Boże na niedziele - Miłosierdzia Pańskiego



Katedra Hope



Rocznica wybuchu Powstania w Getcie Warszawskim skłania do postawienia pytań na temat ewangelickiego rozumienia Holokaustu, rozumienia Shoah - z tymi trudnymi kwestiami mierzy się ks. Tomasz Wigłasz z Parafii Ewangelicko-Augsburskiej w Białymstoku.



Druga niedziela po Wielkanocy - Misericordias Domini (Miłosierdzia Pańskiego) zwana jest również niedzielą Dobrego Pasterza. Hasłem dnia i tygodnia są słowa: "Ja jestem dobrym pasterzem. Owce moje głosu mojego słuchają i Ja znam je, a one idą za mną. I Ja daję im żywot wieczny" – mówi Jezus. (J 10,11a.27.28a).


Kościół Ewangelicko-Augsburskiego św. Marcina w Krakowie - 2 niedziela po Wielkanocy- nabożeństwo domowe.


Kościół Ewangelicko-Augsburskiego św. Marcina w Krakowie



Parafia Ewangelicko-Reformowana w Warszawie


Pytania i odpowiedzi - Reformowany Kościół Katolicki w Polsce



Liturgia Eucharystii - Dzień Św. Wojciecha, biskupa i męczennika



Msza święta w Niedzielę Miłosierdzia Bożego Roku Pańskiego 2020, Niedzielę Zmartwychwstania Pańskiego w Kościołach Obrządku Wschodniego, oraz 77 rocznicę Powstania w Getcie Warszawskim.


Codziennik biblijny




Nabożeństwo z Kościoła Pokoju w Świdnicy. 2. Niedziela po Wielkanocny (Misericordias Domini) - 26  kwietnia 2020 roku.


Luteranie w Łodzi - 2. Niedziela po Wielkanocy


Msza Święta z abp. Grzegorzem Rysiem z Łodzi.


Union Chapel Church w Londynie


Middle Church


Metropolitan Community Church of Washington DC


Metropolitan Community Church w Toronto


Metropolitan Community Church - Venice na Florydzie


Metropolitan Community Church - Los Angeles


Fragmenty nabożeństwa pożegnalnego ks. dr. Włodzimierza Nasta (1942-2020), emerytowanego proboszcza Parafii Ewangelicko-Augsburskiej Świętej Trójcy w Warszawie, który po ciężkiej chorobie zmarł 18 kwietnia 2020 r. w wieku 78 lat. Pożegnanie i krótkie nabożeństwo odbyło się w kościele Świętej Trójcy 23 kwietnia 2020 r. w obecności Rodziny i Rady Parafialnej. Uroczystości pogrzebowe zaplanowano na 24 kwietnia 2020 r. na Cmentarzu Ewangelicko-Augsburskim Parafii Świętej Trójcy w Warszawie przy ul. Młynarskiej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz