sobota, 16 czerwca 2018

Wieści z Instagramu: Paweł Rabiej, Neil Patrick Harris, Piotr i Paweł, Sam Smith, Love is Love, Troye Sivan ...


Post udostępniony przez Neil Patrick Harris (@nph)


Piękne słowa wsparcia od Joanny Podgórskiej z @tygodnikpolityka ------ Dzień dobry, Zaproszenie do poparcia I Marszu Równości w Rzeszowie to dla mnie ogromny zaszczyt. Bardzo dziękuję. W załącznikach przesyłam zdjęcie i krótki list. Niestety, nie będę mogła być z Wami na miejscu (no dobrze, przyznaję, że tym niestety jest trochę hipokryzji. Będę wtedy na Krecie). Trzymam kciuki za frekwencję, atmosferę i żeby nie padało 😊 Joanna Podgórska ------ Moja córka miała sześć lat, kiedy po raz pierwszy zabrałam ją na warszawską Paradę Równości. Chciałam, żeby zobaczyła, że świat jest różnorodny i kolorowy. Narysowała tęczę dla Szymon Niemiec który był wówczas jednym z organizatorów Parady. Kiedy wręczała Szymonowi obrazek, podbiegł do niego dresiarz i wylał mu na głowę miskę budyniu. Moja córka jednego dnia dowiedziała się czym jest tolerancja i czym jest homofobia. Życzę Wam, żeby Pierwszy Marsz Równości w Rzeszowie był wyłącznie lekcją tolerancji. Trzymajcie się! Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie… Joanna Podgórska "Polityka" #polityka #lgtbq #marszrownosci #miłość #wsparcie #marszrownosci #prideparade #pride #rzeszów #podkarpacie #humanrights #rainbow #🌈#dziennikarstwo #wspaniale #dziękuję #gayrights #lesbianrights #rzeszow #polityka #polishlgbt
Post udostępniony przez Marsz Równości w Rzeszowie (@marsz.rownosci.rzeszow)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz