wtorek, 19 czerwca 2018

News: Lord Ivar Mountbatten, Jason Mraz, Marc Malkin, Transseksualizm i WHO, Agnieszka Holland, Seniorzy LGBT, Jillian Michaels ...


Jan Śpiewak nie jest kandydatem na prezydenta koalicji Inicjatywy Polska, Partii Razem i Stowarzyszenia Wolne Miasto Warszawa - podkreślała w Poranku TOK FM Barbara Nowacka.

Lord Ivar Mountbatten, kuzyn Królowej, szykuje się do ceremonii ze swoim partnerem. Prawnuk Królowej Wiktorii i James Coyle wezmą ślub w posiadłości na terenie hrabstwa Devon.

Wiele lat lord Mountbatten, walczył z sobą, ożenił się z kobietą i ma z nią trójkę dzieci, osiem lat temu rozwiódł się z żoną Penelope Anne Vere Thompson, wspiera swojego byłego męża. "Domyślam się, że ukrywanie seksualności musiało być dla niego przytłaczające, teraz jest dużo szczęśliwszy".

W 2016 roku Mountbatten publiczne przyznał, że miał wiele problemów ze swoją seksualnością. Po rozmowie z królową lord zrobił publiczny coming out. Ujawnił, że jest gejem i spotyka się z Jamesem Coyle'm, którego poznał podczas pobytu w Szwajcarii. – Zrobiłem to okrężną drogą, ale chciałem być szczęśliwy. Ślub z Penny był najpiękniejszym dniem w moim życiu, ale teraz jestem na zupełnie innym etapie – wyjaśnił. (Wprost/Pudelek)

"Co rusz nachodzi mnie pokusa, by napisać felieton o niczym. O tym, na przykład, że letnia pogoda jest cudowna, bo chłopcy chodzą wtedy w krótkich spodenkach. Albo że ćwiczenia na siłowni pięknie formują im tyłeczki" - pisze Bartosz Żurawiecki w najnowszej "Replice".

"Ale nie mogę. Od razu włącza się mój wewnętrzny strażnik, który spina mi pośladki i nakazuje zachować czujność. Jest przecież tyle ważkich spraw, o których trzeba napisać."

"Znacząca część działań środowiska LGBT+ kręci się wokół homofobii – kolejnych wyskoków polityków i dygnitarzy kościelnych, idiotyzmów wygadywanych przez posłankę P. i hejtu lejącego się w Internecie. Z pewnością przynajmniej część tej energii można by przenieść na kolekcjonowanie pozytywnych doświadczeń, rozwijanie swojej autonomii, budowanie niezależnych hierarchii i tożsamości (...)"

"Nie umiemy ani się bawić, ani korzystać z życia. (...). W narodowym imaginarium centralne miejsce zajmuje taki oto obraz: chłopak całuje w pośpiechu dziewczynę (na bardziej zaawansowane czynności nie ma już absolutnie czasu), po czym biegnie do powstania, gdzie zginie bez sensu, za to ku chwale. Jeśli taki wzorzec stawia się na ołtarzu, jeśli obudowuje się go całą siatką wartości, jednocześnie potępiając i wyklinając rozwiązania alternatywne (chłopak nie idzie do powstania, lecz oddaje się z dziewczyną rozkoszom cielesnym), to nic dziwnego, że Polacy nie znają się na jedzeniu, miłości i seksie. (...).

Cóż można zrobić? Trzeba jakoś nadgonić setki lat zaniedbań na polu erotycznym. (...) Otworzyć Wyższą Szkołę Deprawacji Młodzieży i Uniwersytet Rozwiązłości, który wypuszczać będzie pedagogów pogodzonych z własnym ciałem i własną seksualnością.". Cały felieton Bartosza Żurawieckiego - do przeczytania w najnowszej "Replice".

W ramach serii Billboard "Love Letter to the LGBTQ Community" piosenkarz Jason Mraz opublikował oświadczenie, które wielu interpretuje wyznał jest biseksualny. "Wciąż mamy długą drogę, ale wiem, że jestem po twojej stronie."

Mraz, jest żonaty z Tristan Prettyman, popierają równość małżeństwa. Byli jedną z heteroseksualny par, które odmawiały ślubu, dopóki nie będą mogli popierać pary jednopłciowe. W 2011 roku powiedział publiczności: "Nie możemy wziąć ślubu, dopóki małżeństwa [tej samej płci] będą legalne i równe ... Myślę, że przyznanie ludziom prawa do zawarcia małżeństwa będzie wielkim ruchem w prawach obywatelskich". (The Advocate)

Dziennikarstwo plotkarski rozrywkowy Marc Malkin wyznał jest HIV pozytywny, który miedzy pracował dla kanału E! przez ponad 10 lat, ujawnił jest zarażony po zakończeniu wyścigu kolarstwie AIDS/LifeCycle w Kalifornii. Gdzie zbierano pieniądze na rzecz AIDS.

Napisał Malkin na Instagramie: Wróciłem do domu. Powrót do domu po przejechaniu mojego pierwszego AIDS/LifeCycle. Największym prezentem, jaki otrzymałem, jest inspiracja do życia moją prawdą. W tym pięknym dniu Pride LGBTQ, mam coś do powiedzenia po raz pierwszy na takim publicznie na forum.

Jestem nosicielem wirusa HIV. Krótko mówiąc, przeżyłem wiele lat trzydziestych w depresji i poszukiwaniem siebie. Za dużo imprezowałem. Walczyłem z metamfetaminą. Zdiagnozowano u mnie HIV około 9 lat temu.

Dzisiaj jestem trzeźwy i żyję z HIV. @haircoloristfabian pojawił się ostatnio na Facebooku jako nosiciel wirusa HIV. Mój drogi przyjacielu @karljschmid zrobił to samo na Instagramie. Ci dwaj niesamowici ludzie zainspirowali mnie do przedstawienia mojego statusu. AIDS/LifeCycle przekonało mnie, że nadszedł czas.

Widoczność ma znaczenie. Wystarczy poprosić mężczyzn na przejażdżkę, którzy powiedzieli Fabianowi, że jego historia zainspirowała ich do jazdy. Tak więc tutaj świętuję Pride LGBTQ i honoruję mojego wuja Davida i mojego wuja Artura, wstając i mówiąc: "Jestem nosicielem wirusa HIV". (Towleroad)

Oficjalnie bycie osobą transpłciową nie jest już zaburzeniem psychicznym. WHO właśnie opublikowało ICD-11 i to nie koniec pracy. Warto wspomnieć, że nowa faza pracy nad klasyfikacją obejmuje także implementację - już w maju 2019 roku - TransFuzja.

W weekendowej "Gazecie Wyborczej" Magdalena Środa rozmawia z Agnieszka Holland. fragment dotyczący naszych spraw:

"Środa: Byłaś na Paradzie Równości? Holland: Nie w tym roku. Miałam zebranie zarządu Europejskiej Akademii Filmowej, której przewodniczę. Ale byłam w zeszłym roku w Warszawie i dwa lata temu w Poznaniu. Od lat chodzę. Chodziłam też wtedy, gdy uczestników była garstka, tysiąc, dwa tysiące. A teraz przyszło aż 45 tys. To ważne.

Środa: Dlaczego? Holland: Bo w słusznej sprawie zgromadził się tłum. Wspieram równość i równe prawa. Nie tylko dlatego, ze moja córka jest lesbijką, żyje w pięknym związku z inną kobietą i chciałabym, by miały takie same prawa jak wszyscy. Do równego traktowania, do małżeństwa…

Środa: Do adopcji też? Holland: A dlaczego nie? Adoptowane dziecko w takiej rodzinie jest szczególnie upragnione i bardzo kochane. Czytałam sporo badań na ten temat, mam w Stanach homoseksualnych przyjaciół, którzy adoptowali dzieci. Są szczęśliwi, dzieci dobrze się rozwijają. Nie ma w tym nic złego. Zła jest przemoc, brak miłości, przymus rodzenia. Źle się też dzieje, gdy para, która ma dziecko z poprzedniego heteroseksualnego związku, nie może zalegalizować małżeństwa. Dziecko nie ma wtedy poczucia stabilizacji i bezpieczeństwa.

Środa: Kiedy homoseksualne małżeństwa będą możliwe w Polsce? Holland: Nie mogę prorokować, ale widzę, jak szybko ten temat wchodzi do sfery publicznej. Parady, które przecież odnoszą się nie tylko do homoseksualistów, ale też do innych typów wykluczenia, z roku na rok rosną. To świadczy o tym, że rośnie akceptacja dla inności.

Oczywiście, to nie jest proces linearny, zawsze może być clash. Czy raczej backlash. Choć pamiętam, jak to przebiegało w USA po zderzeniu z epidemią AIDS. Wszyscy byli pewni, że akceptacja dla homoseksualizmu dramatycznie się zmniejszy, a stało się wprost przeciwnie. Oczywiście tam bardzo pomogły filmy, seriale, w których zawsze ktoś miał przyjaciela geja. Sami geje nauczyli się też otwarcie mówić o swoich problemach i wychodzili z nimi do ludzi. (…)”

Pinksixty News wiadomości LGBT - Victora Madrigala-Borloza, doradca ONZ ds. Orientacji seksualnej i tożsamości płciowej, przedstawił swój raport przed Radą Praw Człowieka ONZ, wzywa świat do zakończenia dyskryminacji osób LGBT i walki z homofobią.

Kijów Parada Pride, rekordowa była, kontra prawicowe protesty, po pierwszy udała się Pride na Ukrainie.

Chrześcijańska szkoła prawnicza nie jest zadowolona wyroku Sądu Najwyższego Kanady, że łamią prawa dotyczące odmawianie dyskryminacji osób LGBT.

Parada Pride w Szanghaju po raz 10, kiedy w Chińskim największym mieście odbywała parada równości. Miedzy paradą odbywało się wiele inny wydarzeń, taki jak festiwal filmów LGBT, debaty np dotyczące molestowania seksualnego.

Tyler Posey, znany z roli Scotta w serialu „Teen Wolf”, dostał angaż w najnowszym serialu stacji Starz – „Now Apocalypse”.


Anna Samusionek wyraziła wsparcie środowisku LGBT. Aktorka w rozmowie z reporterem Plejady zastanawiała się nad przyczyną wysokiej homofobii w Polsce. Jaki związek ma z tym... religia?


72-letni Hector Zuazo spędzał dużo z młodymi jako nauczyciel. Ale odkąd jest na emeryturze, wielkim problem seniorów LGBT jest samotność i izolacja. VICE News na temat seniorów LGBT i organizacji dla nich SAGE.


Trenerka fitness Jillian Michaels i Heidi Rhoades, rozdały się. " ... Heidi i ja byliśmy już od jakiegoś czasu żyliśmy osobno" - napisała Michaels na Instagramie. "Stwierdziliśmy, że jesteśmy lepszymi przyjaciółmi i rodzicami kiedy żyjemy z dala od siebie niż ze sobą."

Para zaręczyła się w programie E! w 2016 roku. Para mają dwójkę dzieci razem - córkę Lukensię, 8 lat, którą Michaels zaadoptowała z Haiti w 2012 roku, i syna Phoenixa, 6, którego Rhoades urodziła w tym samym miesiącu, co zaadoptowali. (People)


Mateo urodził się w Kolumbii jest aktywistą, obecnie współpracuje z nowojorską grupą która walczy o prawa imigrantów. Dzieli się swoimi doświadczeniem dotyczące nieudokumentowany imigrant i tożsamość płciowa.



George Jonnson i Michelle Hope udzielają porady na temat redukcji szkód i bezpiecznego seksu podczas Pride miesiąca.



Democracy Now! wiadomości w perspektywy lewicowej


1 komentarz:

  1. Chcę tylko doradzić komuś, kto ma trudności w związku z Dr. Ing. Yakaya ma, ponieważ jest jedynym, który może przywrócić w ciągu 48 godzin zerwane związki lub zerwane małżeństwa z jego duchową mocą. Możesz skontaktować się z Yakaya, wysyłając mu e-mail (Yakayatemple@gmail.com). W każdej sytuacji znajdziesz siebie

    OdpowiedzUsuń