niedziela, 10 czerwca 2018

Klip krótki bułgarskiej grupy Single Step - Be Yourself


Bułgarska grupa LGBTQ Single Step, która zapewnia wsparcie dla młodzieży LGBTQ w swoim kraju, wydała wspaniały film wideo zachęcający ludzi na całym świecie do bycia sobą.

Powiedział reżyser Sandro Suppnig: "Chciałem stworzyć historię, która jest uniwersalna, na której każdy może się odnieść na pewnym poziomie. Dzieło inspirujące młodych ludzi do odwagi, by być sobą, wykorzystując parkour jako metaforę znajdowania wewnętrznej siły poprzez przynależność do społeczności. Jeśli ten film pomaga tylko jednej osobie, osiągnąłem to, co chciałem."

Nakręcony w okolicach Sofii, Bułgarii, klipie jest niemiecki aktor Roberta Masera (Mission Impossible - Rogue Nation, Sense8), artysta z Nowego Jorku Edwarda Grangera oraz grupę młodych bułgarskich sportowców parkour. Autorem zdjęć jest Jalaludin Trautmann.

Założyciel Single Stepu jest Ivan Dimov: "Rok temu miałem wizję młodego człowieka w niebezpieczeństwie stojącego na krawędzi urwiska. I robi jeden ważny krok ... Jestem głęboko wdzięczny wspaniałemu zespołowi, który stworzył Be Yourself, za ich poświęcenie i serce."



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz