sobota, 9 czerwca 2018

News: Jim Parsons, Irlandia, Binalni-interseksualni, Cynthia Nixon, Pose, Gay USA, Hiszpania, Pride, Queer Eye ...


"To nie jest zwykły numer, to jest też jasne oświadczenie - wspieramy prawa LGBT!" - napisała Football Association of Ireland (FIA), czyli irlandzki "PZPN"

Początek czerwca, miesiąca Pride, czyli praw LGBT, FIA uczciła w ten sposób, że na towarzyskim meczu z USA piłkarze mieli na koszulkach swe zwyczajowe numery, ale... w tęczowych kolorach.

Cóż, jeszcze jeden niezbity dowód na to, że Irlandia leży, razem z USA zresztą, na innej planecie niż Polska... - Replika.

Nowy rząd Hiszpanii partii PSOE premierem Pedro Sánchez Pérez-Castejón na czele liczy 18 osób, aż 11 ministerialnych tek przypadło kobietom. Pierwszy raz w historii Hiszpanii stanowią większość w gabinecie.

Będzie bardziej korupcjogennie. Pokus będzie więcej, by budżet domowy łatać - mówił w "Kropce nad i" w TVN24 prezydent Słupska Robert Biedroń o obniżce wynagrodzeń parlamentarzystów. Jak dodał, nie traktuje tej ustawy jako kary. - To raczej upokorzenie - wyjaśnił.

Pytany, czy jego zdaniem to jest kara dla samorządowców, odpowiedział, że nie traktuje tego jako kary. - Raczej jako upokorzenie. I żałuję, że w 2018 roku mamy władzę, która z taką lubością nie tylko mnie upokarza, ale wiele innych grup społecznych, na przykład osoby z niepełnosprawnością - mówił.

- Ten rząd najpierw zabiera, a potem udaje, że rozdaje - skomentował. - Nie ma darmowych zup. Na tę zupę, na tornistrowe, na 500 plus ktoś musi zarobić. Ten rząd tylko się może chwalić, że to, co zostanie po "Misiewiczach", po premiach w spółkach skarbu państwa, rozda jak taką jałmużnę dla tych najbardziej potrzebujących. Pazerność rządu jest nieograniczona - mówił Biedroń.

Jim Parsons, czyli Sheldon Cooper z serialu “Teoria wielkiego podrywu”, najlepiej opłacany aktor-wyoutowany gej, i jeden z najlepiej opłacanych aktorów w telewizji w ogóle, udzielił właśnie wywiadu CNN i dał dosyć nieoczekiwaną odpowiedź - przynajmniej z polskiej perspektywy - na pytanie:

“Czy zgodzisz się, że seriale w telewizji lepiej reprezentują liberałów i lewicę w społeczeństwie, a jakby trochę pomijają prawicę i konserwatystów?”

Parsons: “Zgodzę się, że ludzie pracujący w przemyśle filmowym są bardziej liberalni niż przeciętnie w społeczeństwie… ale ja sam na przykład mam wiele konserwatywnych cech.

Jestem facetem niesamowicie rodzinnym, rodzinę stawiam zawsze na pierwszym miejscu. Stosuję szeroką definicję rodziny, ale jeśli chodzi o coś, co nazwiemy "wartościami rodzinnymi”, to dla mnie nie ma tu nawet rozróżnienia na lewicę czy prawicę. Moje potrzeby są w tym względzie takie, jak większości ludzi.

Ślub wziąłem też z konserwatywnych powodów. Wiedziałem, że to będzie dla mnie ważna ceremonia, ale gdy nadeszła, okazała się jeszcze ważniejsza, niż myślałem. Tym bardziej, że dorastając, nawet nie marzyłem, że będę kiedyś brał ślub z moim ukochanym facetem. Okazało się to cudownym uczuciem - stać tam u boku mojego męża, z wszystkimi moimi bliskimi przy mnie…Zdałem sobie sprawę, jak moja mama i mój tata musieli się czuć, gdy brali ślub… Zdecydowanie jestem tradycjonalistą"

Mężem Jima jest Todd Spiewak. W maju obchodzili pierwszą rocznicę ślubu. Są razem od 16 lat - Replika.


Opłakując utratę partnera osiemnaście lat temu, Ladislao Loera ledwo mógł zatroszczyć się o siebie i wykorzystał większość swojej energii, by zaopiekować się swoim psem i dwoma kotami. Pewnego dnia, w szczególnie niskiej chwili, jego pies Rizzo postanowił zwrócić ulgę swojemu panu.



NowThis News dlaczego nadal jest potrzebne są parady, miesiąc Pride


GayStarNews rozmawia z osobami interseksualnymi o byciu sobą,


Cynthia Nixon dla Teen Vogue, dotyczące Roseanne, legalizowanie marihuany w Nowym Jorku.


Teen Vogue na temat nowego serialu Pose od Ryana Murphy



Queer Eye powraca do Netflix w drugim sezonie 15 czerwca na Netflix, już są pierwsze próbka co może nadejść w nowych odcinkach. Jadę do Georgii, miedzy innymi będą budować centrum społeczności dla kościoła. Tan France, wcześniejszym wywiadzie mówił że też pojawi się transpłciowa osoba, odmienią tej osobie życie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz