czwartek, 29 września 2016

Skateboardingu legenda Brian Anderson wychodzi z szafy wyznaje jest gejem


Brian Anderson właśnie przeszedł do historii fanów deskorolki i sportu, który wygrał w Thrasher Skater of the Year i World Cup of Skateboarding w 1999 roku, w VICE Sport rozmawiał o swoich doświadczeniach jako geja w sporcie hiper-męski.

Brian Anderson pośród skejtów uchodzi za kogoś w rodzaju boga, ale przez wiele lat ukrywał swoją orientację seksualną przed niemal wszystkimi swoimi bliskimi i znajomymi. Vice Sports reporter Reda rozmawiał z Brianem i jego najbliższymi przyjaciółmi o tym, jak to jest być gejem w branży profesjonalnego skateboardingu oraz dlaczego zdecydował się ujawnić właśnie teraz.

"Nigdy nie myślałem, że mogę tu siedzieć i mówić o byciu gejem przed kamerą, ale chciałem. Myślę o tym, jak się czułem, kiedy byłem młodszy, totalnie przerażony, wiele z tych dzieci nie mają nadziei ... usłyszeć co przeszedłem i jak wszystko było lepiej dla mnie i jak się czuję o wiele szczęśliwsi i czuję się wolny ... by przekazać, swoją wiadomość do inny jest dla mnie bardzo ważne."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz