piątek, 8 maja 2015

Ploty: Cazwell, Todrick Hall, EJ Johnson, Davey Wavey, Andy Cohen, Hot Chocolate, Maria Bello ...


Najnowszy klip muzyczny Cazwell - Downtown



Najnowszy klip Beauty The Beat Boots od Todrick Hall, wystąpili gościnie miedzy innymi Lance Bass, Ross Mathews, Frankie Grande.



Jedna z gwiazd kanału E! programu bogate dzieciaki z Beverly Hills i syn koszykarza Magica Johnsona, EJ Johnson, gościł w programie Wendy Williams, mówił o utracie kilogramów, randkach ...



Jeszcze o parze przyjaciół hetero i geja na balu maturalnym, vloger Davey Wavey rozmawiał z chłopaki. Nie obchodzi mnie co ludzie myślą, nazywają mnie gejem, wiem, kim jestem i nie muszę się martwić o to, co myślą inni ludzie .... Dla mnie najważniejsze chciałem tylko, aby mój najlepszy przyjaciel był szczęśliwy, mówił Jacob Lescenski.



Andy Cohen ujawnia swoim programie miał romans z Lance Bass,




Hot Chocolate wokalista Errol Brown, który jego przebój z 1975 You Sexy Thing był wielki hitem, ery disco, zmarł na raka wątroby przedwczoraj w swoim domu na Bahamach. Hot Chocolate piosenka You Sexy Thing, jest dla mnie szczególna piosenka wiele razy leciała na kanale byłym włoskim Rainbow TV dla gejów co godzinie emitował programy dokumenty gejowskie, i zacząłem myśleć jestem gejem.



Najnowsza wersja kultowego filmu z rodzinką Griswoldów, pod tytułem „Wakacje” rozgrywa się wiele lat później i skupia się na dorosłym Rustym Griswoldzie (Ed Helms). Decyduje się on zrobić niespodziankę żonie, Debbie (Christina Applegate) i ich dzieciom, zabierając ich na wycieczkę przez cały kraj do lunaparku Walley World, tak jak jego ojciec zrobił.



Teoria wielkiego podrywu, spoiler finałowego sezonu



Aktorka Maria Bello o swojej wierze, która jest biseksualna i obecnie związku z swoją partnerką.



Na wesoło Jeden Z Dziesięciu – debata prezydencka
Jeden Z Dziesięciu – dotarliśmy do niewyemitowanej części debaty prezydenckiej. Tu wygrywa chyba Paweł Kukiz i Magdalena Ogórek. Chociaż Marian Kowalski też całkiem ładnie się prezentuje.
Posted by Natemat.pl on 7 maja 2015


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz