"Kampania TAK zawdzięcza sukces m.in. nowoczesnym technikom komunikacyjnym. Nie tylko plakaty i spoty telewizyjne, ale i działania prywatnych osób w internecie (od zastąpienia zdjęcia profilowego na Facebooku znaczkiem kampanii po wykorzystywanie rodzinnych fotografii), imprezy, flash moby, wyznania i coming outy osób publicznych, budowanie sieci lokalnych aktywistów, angażowanie tysięcy młodych ochotników do akcji "od drzwi do drzwi". Już samo hasło kampanii "Yes, equality" przesuwające akcent z seksualności na równość i prawa konstytucyjne było doskonałym posunięciem. Najważniejsze okazało się jednak dzielenie się prywatnymi historiami i nadawanie abstrakcyjnemu "gejowi" znajomej twarzy sąsiada, syna, siostry, kolegi z pracy." - Gazeta Wyborcza.
GAZE International LGBT Film Festival Dublinie najnowszy film dotyczące małżeństw jednopłciowy
Tweet
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz