środa, 18 września 2013

Ploty: Rosie O'Donnell zagra w serialu "The Fosters". Koncert Eltona Johna w Moskwie. Michał Rutz, malarz, został wykluczony z wystawy w Jekaterynburgu ...


Rosie O'Donnell zagra w serialu ABC Family "The Fosters", o rodzinie lesbijek z dziećmi. Rossie zagra Ritę Hendricks, "trudną ale współczującą kobietę, która pracuje w systemie opieki zastępczej i staje się mentorem dla członka rodziny Foster".

Rossie pojawi się w trzech odcinkach serialu, serial wraca do w styczniu 2014 roku, z drugim sezonem na ABC Famiily.

"Jestem zachwycona, aby być częścią tego wspaniałego, serialu. Moje dzieci i ja nigdy nie przegapiliśmy żaden odcinek", Rosie powiedziała w oświadczeniu.

Brytyjska gwiazda muzyki pop, Elton John, zamierza swoim grudniowym koncertem w Moskwie wspomóc rosyjskie środowisko LGBT. Piosenkarz uznał, że koncert będzie lepszym sposobem na wyrażenie poparcia dla tego środowiska, niż bojkotowanie międzynarodowych imprez, które mają się odbyć w Rosji.

- Bojkot spowoduje tylko tyle, ze zostawi się rosyjskich gejów i lesbijki bez wsparcia i skaże na izolację - powiedział Elton John w wywiadzie dla Guardiana.

- Jako gej nie mogę pozostawić tych ludzi na pastwę losu. Dlatego zdecydowałem, że pojadę do Moskwy i będę ich wspierać. Nie wiem, co się wydarzy, ale już zdecydowałem - oświadczył słynny piosenkarz - Rzeczpospolita.

Replika- Michał Rutz, malarz, z którym wywiad opublikowaliśmy w "Replice" (nr 44) został "delikatnie" wykluczony z wystawy w Jekaterynburgu (Rosja).
"Zostałem wybrany przez kuratorkę Elenę Mirnovą. Wystawa miała odbyć się na uniwersytecie w Jekaterynburgu. Początkowo władze uczelni zgodziły się na mój udział w wystawie. Na krótko przed otwarciem zmieniły jednak zdanie. Kuratorka wyjaśniła mi, że wycofują się w obawie o utratę dotacji." - powiedział nam wczoraj Michał.

Tak działa zakaz "propagandy homoseksualnej nieletnim" wprowadzony w Rosji w lipcu?

Michał, dzięki za info - im więcej osób mówi o takich sprawach głośno, tym lepiej.

Na zdjęciu jedna z prac Michała, która miała zostać pokazana w Jekaterynburgu

Britney Spears w Good Morning America

Entertainment Tonight: plotki showbiznesu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz