sobota, 28 września 2013

Anton Hysen dostaje telefony od inny gejów piłkarzy którzy też chcą wyjść z szafy


Replika "Miałem kilka anonimowych telefonów od piłkarzy, którzy mówili, że też chcą się wyoutować - nie wiem, czy to byli prawdziwi gracze, ani w jakich drużynach grają. Mam nadzieję, że jakieś coming outy nastąpią - jak ostatnio Robbie Rogers w USA. Cieszę się, że w końcu zaczyna się mówić o tym, że w piłce nożnej też są geje. Moje własne doświadczenie z publicznym coming outem było bardzo pozytywne. Zero problemów. Jak ktoś rzuci jakiś bluzg w moją stronę, to i tak mi to wisi. Ani nie mam czasu, ani ochoty, by się czymś takim przejmować.
Gdy się wyoutowałem, to myślałem, że przez parę dni będzie się o tym mówiło w Szwecji i koniec. Tymczasem mnóstwo zagranicznych gazet o tym napisało. Nie spodziewałem się. No, to OK - pomyślałem. Okazało się, że zrobiłem coś dobrego. Ja po prostu jestem zwykłym chłopakiem, który akurat, tak się składa, jest gejem" - powiedział dla CNN Anton Hysen, szwedzki piłkarz, jeden z dwóch wyoutowanych piłkarzy na świecie.

Anton ma 23 lata. Wyoutował się 2 lata temu.
Pierwszym wyoutowanym piłkarzem na świecie był nieżyjący już Justin Faschanu. Drugi to Anton (gra dla Utsiktens BK), a trzeci - Robbie Rogers. A więc póki co - krótka ławka.

Fotkę Antona w stroju piłkarskim już kiedyś prezentowaliśmy, teraz więc czas na coś innego - na zdjęciu Anton w szwedzkiej wersji "Tańca z gwiazdami", którą zresztą wygrał

Dodam on też jest piłkarzem gra nie wycofał się, wiele razy zapomina media o nim inny piłkarza gejach, jak ostatnio temat wmawiali wszyscy nie ma piłkarzy gejów, wszyscy poszli na emeryturę piłkarską.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz