środa, 20 czerwca 2012

Słowo Boże na dziś, Randy Roberts Potts i Keston Dorian Johnson wzięli ślub

Jezus powiedział do swoich uczniów:  „Strzeżcie się, żebyście uczynków pobożnych nie wykonywali przed ludźmi po to, aby was widzieli; inaczej nie będziecie mieli nagrody u Ojca waszego, który jest w niebie.  Kiedy więc dajesz jałmużnę, nie trąb przed sobą, jak obłudnicy czynią w synagogach i na ulicach, aby ich ludzie chwalili. Zaprawdę powiadam wam: ci otrzymali już swoją nagrodę. Kiedy zaś ty dajesz jałmużnę, niech nie wie lewa twoja ręka, co czyni prawa, aby twoja jałmużna pozostała w ukryciu. A Ojciec twój który widzi w ukryciu, odda tobie.  Gdy się modlicie, nie bądźcie jak obłudnicy. Oni lubią w synagogach i na rogach ulic wystawać i modlić się, żeby się ludziom pokazać. Zaprawdę powiadam wam: otrzymali już swoją nagrodę. Ty zaś gdy chcesz się modlić, wejdź do swej izdebki, zamknij drzwi i módl się do Ojca twego, który jest w ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie.  Kiedy pościcie, nie bądźcie posępni jak obłudnicy. Przybierają oni wygląd ponury, aby pokazać ludziom, że poszczą. Zaprawdę powiadam wam: już odebrali swoją nagrodę. Ty zaś gdy pościsz, namaść sobie głowę i umyj twarz, aby nie ludziom pokazać, że pościsz, ale Ojcu twemu, który jest w ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie”.
Mt 6,1-6.16-18

Chrześcijanin Randy Roberts Potts, wnuk evangelisty Oral Roberts, bierze ślub z Keaton Dorian Johnson.

Randy Roberts Potts przed kiedy ujawnił się że jest gejem, na początku walczył kim jest, miał żonę, ale rozwiódł z nią. Randy jest wnukiem Orala Robertsa, telewizyjnego ewangelisty zielonoświątkowski kontrowersyjny był np mówił że gdy nie zapłacą pieniądze wierni to on nie pójdzie do nieba, jego wujek gej popełnił samobójstwo. Randiego uczono że homoseksualizm jest zły, Bóg nienawidzi homoseksualistów. Po latach walki z sobą zaakcentował siebie.

 "Chciałbym, aby istniał dzień, kiedy dzieci dorastają w świecie, w którym nie będą oceniane negatywnie w oparciu kim się zakochują. Ten dzień nadchodzi szybciej niż ktokolwiek spodziewałbym i jestem szczęśliwy dziś, że jestem częścią tej rewolucji" powiedział Randy Roberts Potts.

(towleroad)

Fot: tumblr
Myślę ja już nikogo nie poznam nie mam szans u nikogo, nikt nawet nie chce umówić, gdy chce umówić to wyśmiewają mnie wyzywają. Nie mam szans u nikogo, nie pokocham nikogo już. Szukam normalnego faceta, a spotykam którzy mnie skrzywdzą, zdradzają ich ba mają rację powinę skończyć ze sobą.

Czy ktoś mnie kiedyś po kocha myślę, że właśnie przeżyłem kolejny dzień, który niczego nie wniósł. Że znowu zasnę samotnie i samotnie się obudzę. Że zrobię sobie śniadanie i sam je zjem pójdę do kina ze znajomymi, którzy będą się przytulać do swoich drugich połówek a ja samotnie. Wyjdę na spacer, przejdę się wzdłuż rzeki i popatrzę na gwiazdy, wszystko po to, by znowu pomyśleć o tym, że oglądam je sam po co jeść i pić, po co mam kłaść się i wstawać. Przestaję rozumieć o co w tym chodzi.

Nie mam przed sobą celu. A gdy nie ma gdzie iść to po co robić kolejne kroki i tak nikt mnie nie pokocha. Każdy szuka królewicza okłamują mnie i zdradzają mnie już nie mam sił 29 lat i być sam lepiej się zabić będzie spokój i tak nikt mnie nie pokocha prztuduli uśmiechnie do mnie poda rękę nie mam sił już walczyć i wtedy sen nie powie ci dobranoc. Nikt mnie w życiu nie pokochał nie doznałem miłości czas odejść może nie było zaplanowane mi miłość zniknę dziś czy jutro kończy życie moje czas odejść już i tak nikogo nie poznam każdy szuka mądrego pięknego chłopaka, a nie takiego jak ja. Czas pożegnać się.

z powodu obraźliwy komentarzy wyłączam komentarze,