czwartek, 17 października 2013

Rozdanie nagród Attitude Awards Alan Turing, Daniel Radcliffe, Cher ....


Pośmiertnie nagrodzony Alan Turing, odebrali nagrodę przez jego dwóch siostrzeńców, został przedstawiony przez przewodniczącego Izby Gmin John Bercow podczas gali Attitude.

Turing, który był prześladowany przez rząd brytyjski za swoją seksualność, odegrał kluczową rolę w działaniach wojennych w Wielkiej Brytanii wobec Niemiec nazistowski. Zmuszony do poddania się kastracji chemicznej popełnił samobójstwo w 1954 roku.

Profesor Jack Good powiedział o Turinga: dobrze władze nie wiedziały wcześniej o jego seksualności że był homoseksualistą w czasie wojny, bo gdyby mieli wiedzę o tym, to historia była by inna wojenna.

Replika: "Generalnie dowiedziałem się, że gejowski seks - szczególnie ten pierwszy raz - może kurewsko boleć. Reżyser dokładnie powiedział mi, co mam w danej chwili wyrazić. Potem mnie chwalił - stwierdził, że lepiej już geja tracącego dziewictwo zagrać nie mogłem!" - powiedział Daniel Radcliffe o swej roli homoseksualnego poety Alena Ginsberga w filmie "Kill Your Darlings", za którą wczoraj otrzymał nagrodę dla najlepszego aktora od brytyjskiego magazynu LGBT "Attitude".

"Każdy wyraża miłość inaczej, ale to nie zależy ani od płci, ani od orientacji. Zakochanego geja grałem tak samo, jakbym grał zakochanego heteryka. Tylko seks był inny, oczywiście" - dodał Radcliffe.

Wśród nagrodzonych znaleźli się też m.in. Cher, Michael Douglas, Ellie Goulding. Cher odbierając nagrodę w kategorii 'Legenda LGBT' powiedziała: "Kochani, mój związek z Wami trwa już... ponad 50 lat. Ups, to najdłuższy związek w moim życiu!"

W kategorii Polityk Roku brytyjski magazyn nagrodził "wszystkich polityków, którzy w tym roku głosowali za przyjęciem ustawy o małżeństwach jednopłciowych".

Specjalne okładki z nagrodzonymi osobami:

Michael Douglas dziękuje za nagrodę:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz