wtorek, 24 września 2013

Nowa okładka Repliki, a na niej - polska rodzina homoseksualna dwie mamy i tata oraz dziecko


Prezentujemy okładkę najnowszego numeru "Repliki" (nr 45). A na niej - polska tęczowa rodzina - czteromiesięczny Mateusz i trójka jego rodziców -  Lech Uliasz, Marta Abramowicz i działaczka wiary i tęczy Trójmiasta Anna Strzałkowska.

Marta i Ania zakochały się w sobie 4 lata temu. Mieszkają w Gdańsku, związek partnerski zawarły w Wielkiej Brytanii. Lech, tata Mateusza, jest ich przyjacielem.

O swojej rodzinie, o narodzinach i wychowaniu Mateusza opowiadają w wywiadzie Marty Konarzewskiej.
Lech: "Mam o 5 lat starszego brata, wszyscy w rodzinie czekali na jego ojcostwo, a tu nagle ja, gej, oświadczam: będę tatą!"

Ania: "Przyjaciel powiedział mi: przecież Ty będziesz świetną matką. I nagle oświeciło mnie, że tak, że mogę. Kiedy spotkałam Martę, wszystko się ułożyło"

Marta: "W Kampanii Przeciw Homofobii nauczyłam się, że rzeczy niemożliwe są w zasięgu ręki. Trzeba tylko zadziałać. (...) Tylko z Leszkiem mogłyśmy się tak dopasować, by zdecydować się na dziecko."

Cały wywiad z Martą, Anią i Leszkiem oraz moc innych atrakcji - do przeczytania w najnowszej "Replice". Najnowszy numer dostępny w prenumeracie i w najlepszych klubach LGBT-friendly już od najbliższej środy, 25 września!

Jak zaprenumerować "Replikę" replika-online.pl

Na spotkanie promocyjne numeru - debatę z udziałem Leszka Uliasza - zapraszamy do warszawskiej Bastylii 3 października (czwartek) o godz. 20.00.

Na okładce od lewej: Marta Abramowicz, Lech Uliasz z Mateuszem, Anna Strzałkowska oraz Tula (foto: Kama Bork)

1 komentarz: