czwartek, 15 lutego 2024

Pentatonix piosenkarz Scott Hoying i jego mąż Mark Hoying są gotowi na założenie rodziny!!!!


Scott Hoying z zespołu Pentatonix poślubił swojego chłopaka Marka Manio (teraz Hoying) w lipcu zeszłego roku.

Dumnie przemaszerowali po czerwonym dywanie na 66. gali wręczenia nagród Grammy, ponieważ był to ich pierwszy wspólny czerwony dywan jako małżeństwo!

Scott i Mark porozmawiali z magazynem The Advocate o życiu małżeńskim, nad którym pracują projekty oraz o tym, czy niebawem może pojawić się mały Hoying!

Mark: Mamy książkę, która właśnie wychodzi i nosi tytuł "Jak bardzo jestem szczęśliwy?" Premiera 21 maja. 

W społeczności LGBTQ+ jest wielu ludzi, którzy patrzą na was z podziwem. Jakie to uczucie?

Scott: To niesamowite! Kiedy byłem dzieckiem, nie wiedziałem, czy znajdę miłość, czy małżeństwo jednopłciowe będzie w ogóle legalne, czy będę mógł być muzykiem i odnosić sukcesy będąc osobą queer. Nie widziałem tego zbyt wiele w mediach. Chcę, żeby wszystkie queerowe dzieci wiedziały, że wszystko jest możliwe. Żaden sen nie jest zbyt duży. Jestem tak zaszczycony, że mogę być tutaj z moją ulubioną osobą na świecie.

Wiem, że niedawno wzięliście ślub, ale myślicie o założeniu rodziny w najbliższej przyszłości?

Mark: Tak! Och, tak. Jesteśmy w trakcie!

Scott: Rozmawiamy o tym!

Tak!! Ostatnie pytanie dla Ciebie, Scott, czy są jakieś nowości dotyczące Pentatonix?

Scott: Będziemy mniej koncertować w tym roku i naprawdę pogłębimy się w studiu, aby być jak najbardziej kreatywnymi i być może pracować nad nowym albumem! Sporo nowości nadchodzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz