niedziela, 4 lutego 2024

Niezwykle urocza historia Colmana Domingo o tym, jak poznał swojego męża - opowiadał w programie Graham Norton Show


Colman Domingo otworzył się na temat pierwszego spotkania ze swoim mężem, a historia jest po prostu urocza. W ciągu ostatnich kilku lat aktor zdobył serca widzów na całym świecie dzięki swoim znakomitym umiejętnościom aktorskim i niezapomnianym rolom w "Fear The Walking Dead", "Euphoria" i "Rustin". Oprócz imponującego dorobku filmowego i telewizyjnego, Domingo jest chwalony za otwartość w kwestii swojej seksualności, w tym serdecznych relacji z mężem, Raúlem Domingo.

Podczas niedawnej rozmowy w programie The Graham Norton Show, laureat nagrody Emmy podzielił się romantyczną historią pierwszego spotkania ze swoim partnerem, które zaczęło się od nieporozumienia. Na początku opowieści Domingo ujawnił, że dwaj mężczyźni przypadkowo spotkali się w sklepie Walgreens w Berkley, Kalifornia.

"Więc idę do środka, i widzę kogoś wychodzącego, ma piękne włosy, przekłuwane wargi, piękne", wyjaśnił. "Widzę tego faceta, patrzymy na siebie, i ja tak: 'O mój Boże'. Rozmawiam przez telefon, wychodzę na zewnątrz, i znowu na siebie patrzymy. On rozmawia z tą młodą kobietą, a ona wydaje się być zła na coś."

Mimo napiętej sytuacji postanowił odłożyć telefon, aby porozmawiać z Raúlem. Jednak po rozłączeniu zdjął, że jego przyszły mąż opuszcza sklep. "Jestem kompletnie zdezorientowany, i ląduję w Blockbusterze po drugiej stronie ulicy, nawet nie wiem, co robię, ale postanowiłem spojrzeć na zegarek, i było 20:03. Wychodzę z powrotem na zewnątrz i myślę: 'Czy on tu jest?', i myślę: 'Może wrócę w przyszłą niedzielę, a on będzie tutaj'. Jestem taki beznadziejny romantyk."

Mimo że nie wrócił do Walgreens następnego dnia, Domingo próbował szczęścia na Craig's List, zamieszczając ogłoszenie. Jednak po opublikowaniu wiadomości zobaczył podobne ogłoszenie od innego użytkownika, opisujące ich przeznaczone spotkanie i jego wygląd dokładnie.

"On zamieścił ogłoszenie o mnie dwie godziny wcześniej. Skoczyłem do góry i pomyślałem: 'Czy ty żartujesz? To ja'", powiedział. Pod koniec swojej magicznej opowieści Domingo ujawnił, że para miała swój pierwszy randkowy trzy dni później, który zakończył się przytulaniem, a on wyznał Raúlowi miłość.

"Myślałem, że śpi, czwarta rano, nie mogłem spać, i powiedziałem: 'Chyba cię kocham, i zaraz zmienisz moje życie, i jesteśmy razem już prawie 19 lat'", podsumował.

Niedawna rozmowa Domingo nie jest pierwszym razem, kiedy dzieli się wzruszającymi historiami dotyczącymi swojego męża. W niedawnej rozmowie z GAY TIMES gwiazda "The Color Purple" opowiedziała o łzawej reakcji Raúla na jego ostatnią nominację do Oscara dla najlepszego aktora.

"Mój mąż kompletnie leży na podłodze i zaczyna płakać. Wtedy moje myśli dogoniły, więc zaczęłem płakać. Podniosłem go, i skakaliśmy do góry i w dół. Potem była radość. To było wspaniałe", wyjaśnił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz