czwartek, 29 lutego 2024

Amerykański łyżwiarz Colin Grafton, wychodzi z szafy

Gwiazda programu Dancing on Ice, Colin Grafton, w końcu otwiera się na temat swojej seksualności po latach trzymania jej w tajemnicy.

32-letni zawodowy łyżwiarz figurowy — który kiedyś rywalizował w barwach Team USA — ujawnił swoją orientację seksualną rodzinie i bliskim przyjaciołom, gdy miał 24 lata, ale dopiero teraz wychodzi publicznie. „To był długi proces, ale teraz jestem dumny z siebie i swojej orientacji seksualnej, i chcę, aby inni ludzie wiedzieli, że także powinni być dumni z każdego aspektu swojego życia”, powiedział w niedawnej rozmowie z Pink News.

Pochodzący z Bostonu Grafton wspomina, że dorastanie w latach 90. i 2000. nie zawsze było łatwe dla męskiego łyżwiarza figurowego, ale przeciwności pomogły mu kształtować się w osobę, jaką jest dzisiaj. „Pamiętam, że czułem się bardzo zdenerwowany w różnych momentach mojego dzieciństwa”, zwierzył się. „Wiesz, jeździłem na łyżwach, a hokeiści przychodzili i uderzali w bok tafli lodowiska i krzyczeli. To było coś, z czym wszyscy męscy łyżwiarze musieli się wtedy mierzyć. Nie było to łatwe, ale wszystko to sprawiło, że byłem silniejszy, bo skupiłem się na swoim sporcie.”

Od tamtego czasu stał się świetnym zawodowym łyżwiarzem i gwiazdą popularnego programu reality show, ale w pewnym momencie obawiał się, że zostanie sklasyfikowany w stereotypowy sposób, gdyby wyszedł publicznie. „Bardzo obawiałem się tego dla siebie. Myślałem, że jeśli wyjdę jako gej, ludzie będą myśleć, że jestem taki czy inny, podczas gdy spektrum ludzkiej seksualności jest tak szerokie i to tylko jedna mała część osoby, którą jesteś.”

Teraz, kiedy żyje otwarcie i dumnie, jego rada dla młodych osób LGBTQ+ jest prosta: „Nie ma pośpiechu i nie ma presji, aby się ujawniać. Musisz to zrobić na swoich warunkach i w swoim czasie, a potem odnaleźć miłość dla siebie.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz