wtorek, 16 stycznia 2024

Irlandzki polityk Jack Chambers z Fianna Fáil, wychodzi z szafy


W niedziele Minister Stanu Irlandii Jack Chambers wychodzi z szafy, dzieląc się tą wiadomością w osobistym wpisie online. Chambers pełni obecnie funkcję Ministra Stanu ds. Bezpieczeństwa Drogowego.

Powiedział, że wsparcie rodziny i przyjaciół skłoniło go do podzielenia się tą wiadomością publicznie. 

„Patrząc w przód na 2024 rok, dzielę się z wami czymś trochę innym, ale to coś, co chciałem zrobić od jakiegoś czasu”, napisał w poście na Instagramie.

„Jako polityk czasami może być trudno mówić o swoim własnym życiu prywatnym, co może prowadzić do pewnego oddalenia. Jednak dla mnie ważne jest, aby być wiernym sobie w pierwszej kolejności - i wobec was wszystkich w mojej roli publicznej służby.

„Zaczynam 2024 rok, mówiąc wam wszystkim, że z dumą mogę powiedzieć, że jestem gejem.
Jako polityk i obywatel chcę to dzisiaj podzielić się jako część tego, kim jestem.

„Podzieliłem się tym z wieloma bliskimi członkami rodziny i przyjaciółmi, a ich wsparcie i miłość dały mi pewność siebie i odwagę, aby dzisiaj to publicznie ogłosić.

Mam szczęście, że Irlandia jest krajem, który zrobił wiele postępów w ostatnich latach, stając się znacznie bardziej inkludującym i równym społeczeństwem, do tego stopnia, że ​​dzielnie dzielenie się tą informacją staje się coraz mniej niezwykłe - Irish Times

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz