czwartek, 16 września 2021

Aktywista na rzecz kontroli broni, Cameron Kasky wychodzi z szafy i jego droga do akceptacji


Cameron Kasky, działacz na rzecz kontroli broni i ocalały z masowej strzelaniny w Parkland w 2018 roku, Marjory Stoneman Douglas High School na Florydzie, ujawnił się w liście na Twitterze.

„Nie wiem, jakim jestem typem queer, i w końcu mi to nie przeszkadza. Bi? Może? Nie wiem. Podróż do samoakceptacji jestem od lat, ale najtrudniejszym aspektem jest poszukiwanie znaczenia tożsamości seksualnej, której tak naprawdę jej nie ma. Przynajmniej nie dla mnie. Od tak dawna chciałem być hetero. Hetero facet, który tu i tam robił gejowskie rzeczy. tyle bezpieczeństwo w heteroseksualności”.

Kasky opisał również, jak bycie białym mężczyzną dało mu przywileje, które nie mają osoby LGBTQ+. 21-latek przyznał również, że osoby inne rasy i aktywiści LGBTQ+ pozwolili mu na życie, w którym żyje dzisiaj. 

Mówił również o napiętnowaniu byciu biseksualnym lub demiseksualnym. Kasky opisał, jak biali geje mówili mu, że biseksualność i demiseksualizm są złe. „Biseksualnym mężczyznom mówi się, że są po prostu gejami, ale boją się tego przyznać, a biseksualnym kobietom mówi się, że są po prostu heteroseksualne i lubią zabawy. Musimy to zmienić na zawsze” (...) - The Advocate.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz