sobota, 15 maja 2021

Wieści LGBTQ: Gay USA, Nowy serial Disney;a animowany z tęczową rodziną, Adopcje i prawa rodzin tęczowy, George'a Takei ....



Pinksixty News wiadomości LGBT 


Gay USA wieści LGBT od Free Speech TV - Najstarszy program LGBT w sieci kablowej amerykańskiej pierwszy raz nadawano 1985.


W serwisie Disney+ kończą się prace nad nowym serialem animowanym „Dumna rodzina: głośniej i z dumą”, który pojawi się na platformie streamingowej w 2022 roku. Podłożą głosy Zachary Quinto i  Billy Portera, pod rodzinę tęczową. 


Gej nastolatek, który został wyrzucony z domu w wieku 14 lat i zaadoptowany przez dwóch ojców, zeznawał w Kongresie, jak ważne jest powstrzymanie religijnych agencji adopcyjnych przed zakazem dla adopcji parom tej samej płci.

„Mój ojciec był diakonem kościoła, a mama była członkinią chóru” - powiedział Weston Charles-Gallo. „Nauczono mnie, że bycie gejem nie pasuje do Boga. Wiedziałem, że jestem gejem w bardzo młodym wieku, ale ponieważ moja rodzina uważała to za obrzydliwość”.

„Kiedy poszedłem do rodziny zastępczej, otwarcie mówiłem o swojej seksualności; to później stało się problemem w znalezieniu nowego domu”- powiedział. Pracownik socjalny powiedział mu, że kilka potencjalnych rodzin nie chce, aby został umieszczony u nich, ponieważ sądziły, że „zamieni inne dzieci w homoseksualistów lub będzie je molestować”.

„Umieszczono mnie z moimi dwoma ojcami i sześciorgiem rodzeństwa. Moi tatusiowie pokazali mi, jak to jest być świadkiem prawdziwego małżeństwa i prowadzić normalne życie, co znaczy rodzina ”.

Występ George'a Takei w „The Howard Stern Show”:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz