środa, 26 maja 2021

Lil Nas X odebrał nagrodę Native Son Awards także gościł w programie u Jimmy'ego Fallona



Lil Nas X - odebrał zaszczyt od Native Son Awards, która jest przyznawana za osiągnięcia LGBTQ w społeczności czarnej. 

„Dziękuję Native Son za ten niesamowity zaszczyt” - powiedział Nas X w wiadomości wideo na wirtualne wydarzenie. Był jednym z sześciu, którzy otrzymali nagrodę Native Son Honoree. „Napisałem dla was wiadomość i oto ona: Wasze zaangażowanie w wzmacnianie i celebrowanie czarnych LGBTQ jest kluczowe dla naszej społeczności i jestem zaszczycony, że jestem jednym z tegorocznych wyróżnień. Kiedy wyszedłem dwa lata temu, był to jeden najstraszniejszych chwil w moim życiu. Bałem się, ponieważ wiedziałem, że świat patrzy, a wszystko, co kiedykolwiek widziałem dla chłopców takich jak ja, to osądzanie i wyśmiewanie. Ale to dlatego, że świat patrzył, wiedziałem, że muszę żyć swoją prawdą."

„Zbyt wielu młodych ludzi stara się znaleźć akceptację. Uczy się nas nienawidzić siebie za to kim jesteśmy i jesteśmy karani za to, że żyjemy w sposób otwarty i dumni. Postanowiłem być sobą i otwierać drzwi do końca życia. Niektórzy mówią, że forsuję program, a ja to się nazywa wyzwolenie. Mam nadzieję, że pewnego dnia nie będzie już problemu dla artystów LGBTQ, aby odnosić sukcesy głównego nurtu lub zdobywać główne nagrody. Do tego dnia jest wiele do zrobienia. i nadal będę wykonywał swoją część."

Lil Nas X gościł w programie The Tonight Show - Jimmy'ego Fallona. Opowiada o swoim nadchodzącym albumie Montero, szczegółowo opisuje awarię garderoby podczas występu w Saturday Night Live i pokazuje ekskluzywne nagrania pokazujące, jak miał się zakończyć jego występ. 

Dodatkowo gościł w programie nie tradycyjnym ubiorze był ubrany w spódnicy, pokazuje jeszcze inny łamie tabu w ubiorze. Żartuje po występie w SNL nie ufa już spodniom. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz