czwartek, 22 kwietnia 2021

Wieści: Aktywista z Lublina u swojego wójta, Sąd Chiński pary jednopłciowe nie mają równe praw majątkowy, Izraela przedszkolanka prześladowana, Covitowe wieści ...



Już jestem po, przed chwilą wróciłem.  Spotkanie trwało prawie 2 godziny. Był Pan Wójt Golec i Przewodniczący Rady Gminy Pan  Rafał Dziekanowski. Spotkanie przebiegało, tak jak powinno być. Pełna kultura. Taka powinna przebiegać każda debata w Polsce. Na początek przedstawiłem swoje stanowisko, powiedziałem wszystko co chciałem: dlaczego ta ustawa mnie dyskryminuje, o hejcie skierowanym do nas, powiedziałem że prawie każde słowo w tej uchwale to jest kłamstwo i nadużycie. Wzorem Barta pokazałem Im zdjęcia Kacpra, Dominika, Milo, Viktora, Michała powiedziałem dlaczego popełnili samobójstwo. Powiedziałem o co tak naprawdę walczymy, myślę że gadałem ze 40 minut. Potem Pan Wójt przedstawił swoje stanowisko i potem dyskutowaliśmy. No niestety nie przekonałem Ich. Oni ciągle stoją na stanowisku ze to było tylko wyrażenie Ich stanowiska na to że zostały urażone Ich uczucia religijne - nie skierowane przeciwko komukolwiek. i myślę, że bez pomocy z zewnątrz nie da się uchylić tej uchwały. Pan Wójt twierdzi, ze przypadek Wilimowic Ich nie dotyczy bo nie korzystają z funduszy norweskich, a co do tego meila z Ministerstwa Finansów to Oni są czyści i nic nikt nie może Im odebrać dotacji unijnych.  Ja zapewniłem Ich, że wykorzystam wszystkie dostępne mi środki zgodne z prawem, aby uchylić tą uchwałę, Oni powiedzieli że w porządku, że mam do tego prawo, w ogóle,  myślę że chyba traktowali mnie poważnie, no bo to ja wyznaczyłem godzinę i dzień  i to ja zaprosiłem Przewodniczącego. Nawet Pan Przewodniczący powiedział, ze mnie bardzo szanuje i traktuje jak aktywnego obywatela walczącego o swoje prawa. Zapowiedziałem, że będę startował na radnego za dwa lata. to Obaj Panowie jednocześnie powiedzieli, że to bardzo dobrze, że mam do tego prawo i że to będzie korzyść dla Rady bo będzie różnorodność, i Pan Przewodniczący [ naprawdę naprawdę tak powiedział] że jak bym był w radzie to mogło by nie dojść do uchwalenia tej uchwały [ sam  jestem w szoku]. Cóż traktuje to jak początek, jak przedstawienie przeciwników i jestem zadowolony że spotkaliśmy sie twarzą w twarz. WALKA DOPIERO SIĘ ZACZYNA, i jak dostanę pomoc od kogoś silniejszego np. Unii Europejskiej to wygram, my wszyscy wygramy. NO PASSARAM

Pinksixty News wiadomości LGBT - Niedawne orzeczenie sądu w Chinach, zgodnie z którym parom tej samej płci nie przysługują takie same prawa majątkowe jak małżeństwa heteroseksualne. Para lesbijek, które mieszkają razem 50 lat, pozwały się nawzajem za naruszenia praw własności, ale sąd oddalił obie sprawy, ponieważ ich związek nie został uznany przez chińskie prawo.

Dublin City University jest gospodarzem „Intersex 2021 - A Vision for the Future”, pierwszej międzynarodowej, interdyscyplinarnej konferencji poświęconej problematyce interpłciowości w Irlandii. Dwudniowe wydarzenie zostanie otwarte przez komisarz UE ds. Równości, dr Helenę Dalli, 

W Izraelu przedszkolanka Aviva Levi, jest prześladowana w przedszkolu za to jest lesbijką. Wielu rodziców, wyraziło poparcie, organizację LGBT mają nadzieje sprawcy zostaną ukarani za mowę nienawiści. 



Q News Tonight


Od 26 kwietnia w 11 województwach w klasach 1-3 będzie obowiązywać nauczanie hybrydowe, zostanie również wznowiona działalność m.in. zakładów fryzjerskich i kosmetycznych - ogłosił w środę minister zdrowia Adam Niedzielski - gazeta.pl


Onet Rano - gościem Iwony Kutyny był dr Paweł Grzesiowski, Ekspert Naczelnej Rady Lekarskiej ds. COVID-19. Rozmowa dotyczyła tego, czy dalej powinniśmy nosić maseczki na świeżym powietrzu.


Onet Rano - gościem Iwony Kutyny była Janina Ochojska - europarlamentarzystka, Założycielka Polskiej Akcji Humanitarnej. Rozmowa dotyczyła jej akcji namawiającej do szczepienia się przeciwko covid-19.


Lewica - (Nie)Zjednoczona prawica walczy o stołki a pandemia szaleje!


Onet Rano gościem Iwony Kutyny był Rafał Trzaskowski, prezydent Warszawy. Rozmowa dotyczyła ewentualnych wcześniejszych wyborów parlamentarnych.


Premier Wielkiej Brytanii Boris Johnson rozpoczął poszukiwania prostych metod leczenia koronawirusa, które można by stosować w domu. Szef rządu liczy na to, że tabletki lub kapsułki będą dostępne do jesieni. Ma to pomóc w walce z oczekiwaną następną falą Covid-19 - Polsat News.


Oblegane izby przyjęć, długie kolejki i nienormowany czas pracy. Tak oczami medyków wyglądają realia pandemii COVID-19 w Polsce. Pacjentom coraz częściej puszczają nerwy, a w placówkach medycznych dochodzi do gorszących scen.


Trwa strajk głodowy Aleksjeja Nawalnego i jeśli nie otrzyma on wkrótce pomocy to umrze. Nawalny protestuje, ponieważ Moskwa nie chce dopuścić do niego lekarzy, choć cierpi on na powikłania, które wynikają najprawdopodobniej z próby jego otrucia. Otrucia, które było wynikiem działalności służb specjalnych Federacji Rosyjskiej. Nie możemy być bierni, gdy na naszych oczach wydarza się tragedia. Nie możemy bezczynnie przyglądać się jak kolejna osoba ginie z rąk reżimu Putina - Lewica



Związkowa Alternatywa - związek zawodowy pod kierownictwem Piotra Szumlewicza - domaga się "natychmiastowych dymisji wszystkich osób, które brały udział w tuszowaniu niebezpiecznego incydentu" z 2 lipca 2020 r., dotyczącego lotu prezydenta Andrzeja Dudy - Business Insider.

- Wydawało mi się, że udało się naprawić system bezpieczeństwa Polsce, żeby przewóz najważniejszych osób w państwie był bezpieczny. Niestety zdarzenie sprzed roku pokazuje, że nie nauczyliśmy się niczego - mówił Lasek na temat lotu Andrzeja Dudy z lipca 2020 r., który odbył się bez pozwolenia. - Mieliśmy do czynienia ze źle przygotowanym lotem, nie poinformowano załogi, że lotnisko w Zielonej Górze będzie zamknięte - powiedział poseł KO.


Prokuratura w Łodzi nie dopatrzyła się czynu zabronionego i umorzyła śledztwo w sprawie rzekomego szantażu łódzkiej radnej. Marta Grzeszczyk miała być szantażowana przez polityków PiS, że jeśli nie wycofa posta w sprawie strajku kobiet, to straci pracę - Gazeta Wyborcza

Zbigniew A., były dyrektor Zespołu Szkół Elektrycznych nr 2 w Poznaniu, usłyszał wyrok dwóch lat i dziesięciu miesięcy więzienia. Mężczyzna był oskarżony o molestowanie seksualne czterech uczennic oraz dwóch kobiet. - Ofiary są wiarygodne, ich zeznania spójne, potwierdzone zostały opiniami biegłych - przekazała sędzia podczas ogłaszania wyroku - gazeta.pl.

Democracy Now!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz