piątek, 21 grudnia 2018

News: Reboot Queer as Folk. Rafał Urbacki. Niepełnosprawność i miłość. Penny Marshall. HIV w Armii. Bears of Poland ...


Bears of Poland: Wigilia i Boże Narodzenie to czas spędzany z najbliższymi. A co, gdy ich nie ma – najbliższej rodziny czy tego jedynego? W tym czasie samotność jest najokrutniejsza.

Rozumiemy to doskonale, bo wśród nas też są takie osoby i uważamy, że jeśli Stowarzyszenie po coś powstało, to właśnie po to, by ułatwiać kontakt między sobą także w tym szczególnym czasie. Na szczęście jest wiele osób, które mogą, chcą czy są gotowe zaprosić na kolację wigilijną czy święta samotnego miśka. Wiemy o kilku takich przypadkach.Dlatego tworzymy ten post, by ułatwić komunikację między zapraszającymi do siebie a samotnymi. Zachęcamy, by udział w wydarzeniu potwierdziły TYLKO te osoby, które chcą zaprosić do siebie.

Ci, którzy samotnie spędzają święta najlepiej, by odzywali się bezpośrednio na privie do zapraszających. W komentarzu pod wydarzeniem prosimy, by zapraszający wpisywali miasto, w którym mieszkają. Zależy nam na zgłoszeniach z Łodzi, Poznania, Wrocławia, Krakowa, Katowic, Rzeszowa, Lublina, Olsztyna, Gdańska, Koszalina, Szczecina, Warszawy czy mniejszych miejscowości.

Choć stowarzyszenie nie jest organizatorem poszczególnych Wigilii/Świąt i nie bierze odpowiedzialności za ich przebieg, prosimy o uszanowanie woli gospodarzy, co do zasad i przebiegu uroczystości świątecznych.

Szczegóły można ustalić na grupie Bears of Poland w wydarzeniu (widoczne tylko dla członków grupy)

"Rafał Urbacki to artysta od lat otwierający ludzi na myślenie o innych. Teraz jego wrodzona choroba - miopatia, a więc zanik mięśni - zaczęła szaleć. Doszły też nowe komplikacje. Wesprzyjmy Rafała w jego leczeniu!" - apelują twórcy zbiórki na zrzutka.pl.

Rafał Urbacki jest performerem, tancerzem i choreografem, który przez 11 lat jeździł na wózku inwalidzkim. "Mój utopijny plan to atak na "niepełnosprawność" z obu stron. Odrzucając język politycznej poprawności, możemy wszyscy zamazywać prawdę" - mówił Urbacki kilka lat temu w rozmowie z "Dużym Formatem", dodając, że nie chce tworzyć "paralickiej czy gejowskiej piety na ołtarzu demokracji, ale czy wspólnota naprawdę musi budować swą siłę kosztem mniejszości?".

Rafał od dzieciństwa choruje na miopatię wrodzoną o przebiegu postępującym, atakującą również nerwy obwodowe (zaburzenia czucia nóg i brzucha). "Obecnie przechodzę bliżej nieokreślony „zespół rekonstrukcji immunologicznej” prawdopodobnie w wyniku sepsy (niedoleczona salmonella). Codzienne gorączki stabilizują się tylko dzięki sterydoterapii. W wyniku sterydoterapii doszło do osteoporotycznych złamań kompresyjnych kręgów l2-th11 (cały lędźwiowy i piersiowy bez dwóch kręgów) z przepuklinami międzykręgowymi, cukrzycy typu II i przewlekłego zapalenia błony śluzowej żołądka" - tłumaczy sam Rafał. (Replika/Queer.pl)

Rafał Urbacki, okładkowy bohater "Repliki" sprzed niemal 7 lat, z numeru 35, potrzebuje pomocy. W wywiadzie Replika opowiadał nie tylko o swojej pasji - tańcu, nie tylko o swej homoseksualności, także o swojej wiary ale też o swojej wrodzonej chorobie - miopatii (zanik mięśni).

Przez jakieś dwa lata był członkiem katolickiej oazy - Ruchu Światło-Życie. Odszedł z Kościoła, gdy zrozumiał, że ukrywanie homoseksualnej orientacji nie ma sensu. System, który zasadza się na twierdzeniu, że Bóg mnie kocha, nie jest mi z gruntu wrogi, ale interpretacja tej miłości w duchu instytucji kościelnych jest dla mnie groźna. Pewnie zastanawiasz się, po co w ogóle byłem w oazie. Na pewno nie po to, by modlitwą zmienić się na hetero.

Z dyskryminacją w Kościele spotkałem się już wcześniej, podczas Pierwszej Komunii. To było jeszcze przed wózkiem. Już chodziłem inaczej i dlatego ustawiono mnie w szeregu do eucharystii jako ostatniego. Musiałem iść główną nawą na samym końcu i wszyscy na mnie patrzyli. Postanowiłem, że nigdy więcej do komunii nie przystąpię i dotrzymałem słowa. Dla ludzi w oazach katolickich gej to jest ktoś, kogo trzeba ewangelizować. Samo określenie „gej” ma pejoratywny wydźwięk – wiesz, choroba lub dewiacja. Jednocześnie wokół homoseksualności księży, o której się oczywiście wie - sam poznałem dwóch - panuje zmowa milczenia. Puszcza się oczko i tyle. Na studiach stopniowo się wyoutowałem, oazy przeszły do historii. Nadal wierzę i szukam odpowiedniej oferty programowej, niestety Kościół jeszcze takiej nie przygotował. Byłeś grubym gejem na wózku z pasją do tańca.

Dla Dużego Formatu mówił Jestem pewien, że Bóg mnie kocha, jakim jestem. To Kościół mnie nie kocha. Życzy mi, żeby za to, jak ja kocham na ziemskim padole, spotkało mnie po śmierci coś złego. Wierni też mnie nie kochają. Polonia w Berlinie wyszła z sali, gdy zatańczyłem do pozytywki z Matką Boską, taką świecącą w ciemności. Tańczę tam.

Pinksixty News wiadomości LGBT - Reboot Queer as Folk jest w planach stacji Bravo. Za sterami ma stanąć Stephen Dunn, który będzie scenarzystą i reżyserem.

Amerykańska wersja przedstawi nowej postacie w kompletnie innym miejscu. Projekt opisywany jest jako współczesna interpretacja brytyjskiego oryginału, który skupiał się na grupie przyjaciół znajdujących wsparcie w społeczności gejowskiej po tym, jak dotknęła ich tragedia.

Twórca oryginału Russell T. Davies jest w ekipie producentów. Przypomnijmy, że Queer as Folk był emitowany w USA w latach 1999-2000 - Na Ekranie.

Administracja Trumpa została oskarżona o złamanie konstytucyjnych praw dwóch członków Sił Powietrznych USA zostali zwolnieni z armii z powodu, że są nosicielami, wirusa HIV.

24 letnich Andrew Czarnecki, został skazany na dożywocie bez możliwości zwolnienia warunkowego za napad w 2013 r.Dodatkowo za morderstwo i spalenie ciała homoseksualisty Gavino Rodrigueza.

Człowiek z Oakland miał nadzieję zabić 10.000 mieszkańców Bay Area, zgodnie z aktami sądowymi, które ujawniają mrożący plan bomb wokół Oakland i UC Berkeley, także wysadzenie w San Francisco baru dla gejów.


Reportaż niepełnoprawność i miłość, Cole Sydnor z Richmond w stanie Wirginia miał wypadek zmieniający życie w 2011 roku. Kiedy skoczył do rzeki i uderzył w kamień, został sparaliżowany. 23-latek przeszedł rehabilitację, aby pomóc mu zaakceptować swoje nowe ciało, ale także znalazł miłość w Charisma Jamison, która była technikiem rehabilitacji w centrum.


New Kids On The Block rozmawiają o swoich trzydziestu latach sukcesu swojego zespołu który powraca swoją trasą koncertową.


Wiele gwiazd w tym Rosie O'Donnell, reagują na śmierć reżyserki i aktorki Penny Marshall, 17 grudnia 2018 roku zmarła w swoim domu w Hollywood Hills. Zmarła w wyniku powikłań cukrzycowych.



Josh Flagg nie lubi się z swoją sąsiadką Sharon Stone



Democracy Now! wiadomości w perspektywy lewicowe


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz