niedziela, 9 grudnia 2018

Gejowska transformacja ciała z umięśnionego do misia


Analityk biznesowy Dusty Fuller, który przytył, aby stać się "niedźwiedziem", opublikował zdjęcie swojej transformacji ciała dziś i pięć lat temu na Twitterze.

Fuller powiedział dla GSN: "Mój przyrost wagi był celowy. Starałem się być ogromnym umięśnionym facetem z abs. Zacząłem podnosić ciężary w 2012 roku i ciężko pracowałem przy podnoszeniu i liczeniu kalorii przez kilka lat. Jednak po prostu nie zwiększałem swojego rozmiaru, tak jak chciałem. W 2015 roku zdecydowałem się pójść drogą inną, by powiększyć swój rozmiar ... Chciałem zostać niedźwiedziem."

Fuller, który powiedział, że podnosi ciężary przez cztery dni w tygodniu i spożywa od 4 000 do 5 000 kalorii, powiedział, że jest świadomy zagrożeń dla zdrowia, przed którymi stoją grubsze osoby, i powiedział, że uważnie obserwuje: "Moje zdrowie ma pierwszeństwo przed moim ciężarem i rozmiarem".




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz