wtorek, 25 grudnia 2018

Andy Cohen wyznał w swoim programie, że zostanie nie długo ojcem


Andy Cohen, podczas swojego programu ujawnił zaskakujące wiadomości, że zostanie ojcem dzięki matce zastępczą. Pod koniec programu Watch What Happens Live, Cohen postanowił podzielić się osobistą wiadomość z widzami.

"Zawsze starałem się być tak przejrzysty jak to tylko możliwe w moim życiu" - powiedział w programie.

"Ja się dzielę i oczekuję, że wszyscy wokół mnie zrobią to samo i dziś wieczorem chcę, abyście jako pierwsi wiedzieli o tym po wielu latach rozważania, dużej ilości modlitw i dzięki korzyści współczesnej nauki, jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, za około sześć tygodni zostanę ojcem dzięki wspaniałej matce zastępczej, która nosi moją przyszłość."

„Rodzina jest dla mnie wszystkim i jest jedną z moim marzeniem co chciałem w moim całym życiu i zajęło mi długo niż większość się innym, nie mogę doczekać na to, oraz sobie wyobrazić będzie mój najbardziej satysfakcjonujące rozdział w życiu.", powiedział.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz