czwartek, 16 czerwca 2016

Gwiazdy reagują na masakrę w gejowskim klubie w Orlando


Krystyna Janda zamieściła na swym FB tęczową flagę i napis: “Nienawiść nie przejdzie. Jesteśmy z rodzinami ofiar w Orlando”

Dolly Parton na konferencji prasowej w Toronto:

“Mam wielu fanów w społeczności LGBT. Wszystkie te drag queens, które robią mnie… One często wyglądają bardziej jak ja, niż ja…

W Orlando miała miejsce straszna zbrodnia z nienawiści. Ja nie jestem Bogiem, ja nie jestem sędzią. Wiem tylko, że Bóg kocha nas wszystkich. To jest przerażające, że ktoś jest w stanie zabić drugiego człowieka tylko dlatego, że go nie akceptuje czy nie rozumie”
Ricky Martin : “Jestem gejem i nie mogę zacząć się bać”

Ellen Page : “Nasza społeczność musi być razem - teraz bardziej niż kiedykolwiek wcześniej”
Ariana Grande: “Skąd tyle nienawiści? Mam złamana serce, myślami jestem z rodzinami ofiar w Orlando”

Boy George - Culture Club “Cały horror tej tragedii zaczyna dopiero teraz docierać…”
Adam Lambert na koncercie z Queen zadedykował utwór “Who wants to live forever” ofiarom z Orlando.

Madonna zamieściła kolaż zdjęć wszystkich, którzy zginęli w Pulse i dopisała: “Nie zapomnimy o Was! Miłość to miłość”

Jeśli znajdziecie reakcje innych gwiazd, dawajcie znać, dopisujcie w komentarzach. (Replika)

Inni gwiazdy Ellen Page, Kelly Osbourne, Wilson Cruz, Lady Gaga, Andy Cohen, Nick Jonas, Adele, Paul McCartney.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz