piątek, 16 maja 2014

Ploty: Conchita Wurst, Tyra Banks, Ellen Page, Daniel Michalski, Batman, Tom Goss, Courtney Act, Le1f, Justin Timberlake ...


- Dla mnie to największy komplement, kiedy wysocy rangą politycy używają mojego imienia, by wyrazić swój gniew - twierdzi tegoroczna zwyciężczyni Eurowizji Conchita Wurst w wywiadzie dla RTL. - Pokazują mi, że jestem ważna, choć ja tak tego nie widzę.

Tyra Banks wyprodukuje film dokumentalny TransAmerica o trans kobietach, którego gospodarzem programu będzie trans modelka Carmen Carrera. Program będzie nadawać na kanale amerykańskim VH1.

Daniel Michalski to 29-letni kandydat Partii Zieloni w wyborach do Europarlamentu. Za dnia studiuje politologię, działa społecznie i politycznie. W nocy zakłada sukienki, szpilki i robi makijaż. Jest drag queen i nazywa się Charlotte.

Ellen Page zdradziła, iż bała się, że spanikuje. Zżerał ją strach i niepewność o to, co będzie gdy wszyscy się dowiedzą. Bała się, że jako osoba publiczna będzie wytykana palcami. "Od dłuższego już czasu wiedziałam, że nie chcę być z mężczyzną. Jestem aktorką, kocham to, co robię i dlatego nie przyznam się" - wspomina. "Chciałam to zachować w tajemnicy, gdyż moja praca należy do tych, które tworzą iluzję" - powiedziała. Potem jednak stwierdziła, że warto mówić otarcie o homoseksualizmie i dlatego wyjawiła prawdę o sobie - pomponik.pl

Klip muzyczny Le1f - Sup

Klip muzyczny Mean Gays - Courtney Act

Klip muzyczny Tom Goss - Illuminate The Dark

Francuski kanał komedii na YouTube, stworzył fałszywy zwiastun nadchodzącego przeboju superbohatera Człowieka ze Stali 2, - Batman kontra Superman. Każdy super bohaterów ma sekret, gdy Superman dowiaduje Batman jest gejem konfrontuje go i po pewnym romantycznego napięcia między nimi Superman odlatuje z nim w jego ramionach.



Klip muzyczny Michael Jackson, Justin Timberlake - Love Never Felt So Good

Piosenka Beyonce - Pretty Hurts parodia od seksownego Bryana Hawna

 Ian McKellen i Patrick Stewart

Wieści z Showbiz według AP

Na Manhattanie otwarto muzeum pamięci 11 września:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz